TAG: Na kolik si cením svou tvář

pátek, května 23, 2014

Ahojky! 
Na závěr týdne tu pro vás mám menší oddychovku. Déme si totiž tag, který na youtube běží už několik let a postupně se objevuje a pak zase upadá. Viděla jsem desítky jeho verzí, ale nějak mě nikdy nenapadlo ho vytvořit, myšlenku mi vnukla až Léňa z CM writer, která ho před nedávnem oživila v našich vodách pod názvem Kolik stojí můj každodenní makeup. Ať už ho však nazveme jakkoliv, díky tomuto Tagu jsem konečně zjistila, kolik že těch miliard na sebe každodenně vypatlám. Tag jsem pojmula ještě tak, že uvádím doporučenou maloobchodní cenu a pak také cenu, za kterou se prodává v akci (většinou, také se cena může místo od místa lišit). Takže si ještě porovnáme, jak hodně se vyplatí na akce čekat a nakupovat do zásoby. Nebudu to už dále zdržovat a raz, dva, tři, peněženko třes se! :D


Ceny jsem "okopírovala" v Rossmannu tak, aby byly jednotlivé rozdíly co nejmenší, co se produktů ze zahraničí týče, tam mi posloužil feelunique.com a přepočet 1libra/33 Kč. Člověk by ani neřekl, co dá takový Tag práce. :-) Začínám, jako klasicky u produktů na pleť. Za produktem je vždy uvedena prodejní cena (cena v závorkách je obvyklá cena po slevě). 


Svou makeupovou rutinnu začínám obyčejně makeupem, primer používám pouze zřídka a tak ho vynechávám i v tomto tagu. Vrhám  se tedy rovnou na makeup. Střídám ty lehčí na jaro a léto, hutnější a více krycí na podzim a zimu. Aktuálně mám na stolku The Eraser od Maybelline a jeho cenovka říká 5.99 liber, tudíž něco kolem 198 Kč (když budu počítat slevu na feelunique, která je měsíčně kolem 15%, dostaneme se i na 168 Kč). Dalším krokem je korektor, ty střídám celkem pravidelně a často, takže i jejich cena se mění dle značky a druhu. Momentálně je to tedy Match Perfection. Oficiální cena je 119 Kč (v akci je někdy i za 69 Kč). Na makeup a korektor patří pudr. Mou stálicí je Stay Matte od Rimmelu a i když jsem mu někdy nevěrná, ano, přiznávám se, tak se k němu vždy poslušně vrátím. Stálá cena 129 Kč (a nelze ho milovat ještě více v akci za 69 ?.-)). Aby byly tvářičky pěkně tvarované, chce to bronzer. Momentálně jsem zamilovaná do Taupe od NYX, což je původně tvářenka, ale jako bronzer funguje skvěle. Oficiálně v ČR za 189 Kč (ale dobře víme, že se dá sehnat i za stovečku v zahraničí). Nakonec krásná tvářenka, má oblíbená Luminoso od Milani za 149 Kč (v zahraničí kolem 6 dolarů, takže rozdíl nula, nula, nic). 


Přesouváme se k očkám, kde je pro mě nezbytností báze. Shadow Insuarance od Too Faced je mou kosmetickou stálicí za 350 Kč (se Sephoráckou slevou 270 Kč). Aby nebylo holé obočí, je třeba do vyplnit, k tomu mi momentálně slouží tužka na obočí od Catrice za 64,90 Kč a sleva na ní bohužel nebývá. Aby barva vydržela celý den, chce to gel. Tentokrát od Alverde za 99 Kč ( s 15% slevou z DM se dostaneme na 84 Kč). Dále pokračujeme se snad nejuniverzálnějším stínem, který jsem mohla vybrat. Jakékoliv Color Tatto stojí v drogériích kolem 150 Kč (v akci často za 99 Kč). Projasňující stín pod obočí a do vnitřího koutku. Tady ušetříme, stačí jednoduchost od Essence za 59 Kč. Na tužce na oči se ovšem šetřit nedá. Ty od L'oreal seženete kolem 169 Kč (nedávno v akci za 99 Kč). No a na waterline má láska největší, Scandaleyes od Rimmel. Běžná cena 119 Kč (v akci klidně za 69 Kč). Nakonec to zakončíme ještě jakoukoliv řasenkou od Maybelline. Jejich klasická cena je kolem 250 Kč, (sehnat se však dají i za 169 Kč)


O rtíky je třeba pečovat, proto Carmex. Klasická cena v České republice je kolem 119 Kč (v zahraničí seženete ještě o pár korunek levněji, v přepočtu kolem 89 Kč). Nakonec pak dodáme barvičku oblíbenou rtěnkou od Rimmelu. Cena je trošku vyšší, kolem 169 Kč (počkejte si na akci, kdy je i za 99 Kč). 

A kolik že mě tedy můj makeup stojí? Pokud budu nakupovat bez slev, dostávám se na částku 2332,90 a tedy, z toho jsem pořádně překvapená, jelikož se jedná bez výhrady o drogérkové produkty. 
Pokud jsem tedy chytrá a nakupuji v akci, platit budu 1574,90 a to je tedy pořádná sleva. 

Tak nevím, jestli jsem teď nadšená, nebo rozhořčená. Určitě mi napiště, kolik stojí každodenní makeup vás. 
Mějte se krásně a v pondělí ahoj. 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

13 úžasných komentářů

  1. No já právě zařadila docela dost high-end kosmetiky, takže to raději ani nechci počítat :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zařadila věci denní potřeby. Dražší používám občas a počítat bych to raději ani nechtěla :D

      Vymazat
  2. Taky ho mam v planu, ale prvni bych rada udelala jiny. Jinak ja jsem odhadem na tisicovce:D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se dostala k ceně na 1 501 Kč. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je balík teda :D To muselo dát hrozné práce to spočítat, ani se mi nechce pomyslet na to, že bych měla propočítávat svou sbírku :D

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dát to dohromady byla docela síla. Ale konečná částka mi nepřijde tak děsivá

      Vymazat
  5. Já myslím, že v poměru počtu výrobků, které používáš to není tak špatné, obzvlášť s akčními cenami. Já se přiznám, že se stejnou částkou bych se nedostala dál jak za samotný makeup, takže já tenhle TAG dělat nebudu, protože výslednou částku nechci vidět :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já ho dělala minulý týden a dostala se na 1500,- (čekala jsem to horší)... to srovnání se slevama je fakt zajímavý :-) Já sem zas zkusila připočítat i štětce: http://barunka00.blogspot.cz/2014/05/tag-kolik-stoji-muj-makeup.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já to nepočítám, nechci to vědět :D Vzhledem k tomu, že denně používám Naked palety, tak tuším, že to bude trošku vyšší. Co naděláme, krása něco stojí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký TAG, já raději nepočítám :D!!! Ale na druhou stranu, radost, který mi makeup přináší, je nevyčíslitelná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No taky to radši nepočítám, protože bych se dostala na hroznou částku.. sice používám dost parfumerkových věciček, ale zase mi vydrží věky a to tenhle tag nezohledňuje. No já vím, musím si to sama sobě nějak omluvit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)