Nejlepší sprchový gel světa?

úterý, března 26, 2013

Ahojky! Dnes pro vás mám jednu z recenzí, které tu obyčejně moc nevídáte. Pochopitelně si budeme jako vždy povídat o kosmetickém produktu, ale jak již z názvu víte, nejedná se o makeup. Dnes bych vám totiž ráda prozradila, jaký parádní kousek jsem v poslední době vyzkoušela a který rozhodně stojí za zmínku. 


Jedná se o sprchový gel Adidas, konkrétně o verzi Smooth s mikro částicemi. Již dříve jsem jeden gel z řady vyzkoušela, ale tenhle dámy, je perfektní. 
Výrobce dokonce píše toto: Řada sprchových gelů Adidas dodá ženám energii a posílí jejich náladu. Tato řada je navržena tak, aby se dobře cítilo nejen tělo, ale i mysl. Každá z šesti variant má svou unikátní vůni a obsahuje pečující ingredience.


Jak již název sám napovídá, obsahuje malé i malé zrníčkové částečky a tak částečně působí jako peeling. Je krásně jemný, dá se bezvadně napěnit, k pokožce krásně přilne a dokonale ji vyčistí :-) Co mě na něm ale opravdu zaujalo je fakt, že naprosto neuvěřitelně voní! Na rozdíl od jiných sprchových gelů se ta vůně jakoby "zamkne" do pokožky a opravdu je pak cítit celý večer! 

250 ml seženete za 59 Kč (alespoň u nás). 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

11 úžasných komentářů

  1. No, ja tu euforiu nezdielam, ano, vonaju pekne a dlho, ale zlozenie a tie "pecujici ingredience" mi nejak nejdu dokopy.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip, já takto miluji Palmolive Shea Butter, láska až za hrob! Tento taky vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Sprcháč a zároveň peeling bych potřebovala, po peelingu totiž sáhnu opravdu zřídkakdy.

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy.. tak ten musím zkusit :)) Děkuju za super tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně jsi mne navnadila :) U nás v Rossmannu ho mají dokonce v akci, takže si ho rozhodně pořídím :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)