Project Pan 2018 vyhodnocení, aneb co jsem úspěšně spotřebovala

středa, ledna 02, 2019


Přátelé, kamarádi, čtenáři a všichni ostatní, 
loňský rok uběhl jako voda, kam se ten čas poděl ani nevím (a to mi věřte, protože se ke psaní článků vracím po sakra dlouhé době) a rok 2019 je ve svém rozkvětu. 
Inu, práce, škola, stěhování, zařizování, běhání po úřadech, nová práce, diplomka, distanční studium, zaučování a to vše ostatní přispělo k tomu, že jsme se na těchto stránkách již pěkně dlouho "neviděli". Pokud si na dnešní rok dám nějaké předsevzetí a to věřte, že si žádná obyčejně nedávám, tak to bude to, abych měla více času na své koníčky a záliby. A pokud mám mít více času na to, co mě doopravdy baví, tak chci mít i více času na blog a dát si tu práci s tím, aby se tu alespoň týdně objevil nový článek. Možná mi to vyjde i 2 x, ale předpokládám, že intenzitu z předchozích let asi nikdy nedoženu. Ale, kdo ví, nestanovujme si hned na začátku roku příliš malé cíle. 
Tento rok bych ráda odstartovala tím, že se podívám na produkty, které jsem úspěšně, či méně úspěšně spotřebovala v roce minulém při své Project Pan výzvě. Jedná se o to, že si na začátku roku dáte stranou produkty, které chcete jednoduše spotřebovat. Tedy produkty, které již chtě nechtě musíte ze své sbírky vyřadit nebo takové věcičky, u kterých si nejste jistí, zda je ještě vůbec máte rádi. Z dekorativní kosmetiky jsem vybrala následující: 


Primer: Maybelline Mater Prime (SPOTŘEBOVÁNO)
Makeup: L'oreal True Match (SPOTŘEBOVÁNO)
Pudr: L'oreal Infaillible (SPOTŘEBOVÁNO)
Tvářenka: Rimmel Pink Rose (NESPOTŘEBOVÁNO, LETÍ DO KOŠE)
Bronzer: Physicians formula BB powder (SPOTŘEBOVÁNO)
Korektor: Urban Decay Naked (NESPOTŘEBOVÁNO, LETÍ DO KOŠE)
Rozjasňovač: Colourpop Between the sheets (NESPOTŘEBOVÁNO, JEŠTĚ SI HO NECHÁM)
Paletka na oči: Too Faced Natural Eye (SPOTŘEBOVÁNO)
Oční stíny: Milani Bella Eyes (SPOTŘEBOVÁNO)
Krémové oční stíny: Maybelline Pink Gold (SPOTŘEBOVÁNO)
Balzám: Labello Vanilla (NESPOTŘEBOVÁNO, LETÍ DO KOŠE)
Oční linky: Essence Liquid Ink (SPOTŘEBOVÁNO)
Rtěnka: ColourPop Tootsie (NESPOTŘEBOVÁNO, NEMŮŽU JI VYHODIT)
Lesk: Rimmel Vintage Gloss (NESPOTŘEBOVÁNO, LETÍ DO KOŠE)
Tekutá rtěnka: Dermacol 16H (NESPOTŘEBOVÁNO, LETÍ DO KOŠE)
Ostatní: Clarins (SPOTŘEBOVÁNO)
Na obočí: L'oreal Brow Artist Sculpt (SPOTŘEBOVÁNO)

Inu tedy, myslím si, že se mi docela dařilo. z 18ti vybraných produktů jsem spotřebovala 11 a jen 5 poletí do koše, protože jsou už tůze staré. Ono se řekne, to je hračka spotřebovat 18 produktů za rok, no ale když musíte pořád něco zkoušet, že :-) tak to moc rychle nejde. Teď už se vrhnu na výběr produktů, které budu chtít spotřebovat v roce 2019, aby se mi má sbírečka rychle zmenšovala a nakonec mi zůstaly jen produkty, které opravdu miluju. A nesmím zapomenout, že se chci taky podívat na produkty pečující kosmetiky. Na rok 2018 jsem si stanovila, že jich spotřebuji alespoň 45, tak co myslíte, vyjde to? 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Labello mě vždy lákalo, ale jen kvůli vůni. Od koupi mě odrazuje balení. Ten kelímek mě štve.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct že právě i kvůli tomu mi asi nikdy k srdci nepřirostlo.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)