Makeup Revolution: Conceal Define korektor

pondělí, března 18, 2019

Krásné dobré ráno, 
dneska se podíváme na zoubek prvnímu k několika korektorů z drogérie, které jsem v poslední době vyzkoušela. Kolem korektoru Makeup Revolution se v poslední době strhla poměrně velká smršť a hodně osob jej přirovnává ke slavnému Shape Tape od Tarte. 


Nebudu vám nic nalhávat, shape tape jsem nezkoušela, ale pro tento kousek jsem si do drogérie došla, jelikož kvalitních korektorů není nikdy dost. Můj nejoblíbenější kousek z drogérie je Anti Age od Maybelline. Ten je perfektní pod očka, ale důležité je mít i kvalitní krycí produkt na nedokonalosti po obličeji jako jsou pupínky. 


Na conceal and define od Makeup Revolution bych vyzvedla především to, že se prodává ve velkém množství odstínů a to i v krásně světlé žluté C1, která je pro mě jako velkou bleduli se žlutým podtónem dokonale padnoucí. A to vám řeknu, najít v drogérii něco ve světlém odstínu, co by nebylo růžové, to už je vítězství samo o sobě. Korektor obsahuje 3,4 ml produktu a prodává se za 139 Kč. Cena je tedy parádní, co se do obsahu týče, mohlo by to být o trošku více. 


Korektor je balen v takovém pěkném tlusťoulinkém obalu a samotný aplikátor je pořádně velký. To však nezabraňuje tomu, aby byl jemný a nanášel přiměřené množství produktu. Samotný produkt je krémový, skvěle kryje, dobře se nanáší, nešupinkuje a nezvýrazňuje suchá místa. Mám takový pocit, že přes den jemně oxiduje, pokud se na to však nebudete soustředit, tak si toho ani nevšimnete - pro jistotu bych ale nanášela pod makeup. 


Musím říci, že jsem moc ráda, že jsem korektor vyzkoušela a určitě jej celý spotřebuji. Zajímalo by mě, jaký je váš momentálně nejoblíbenější kousek z drogérie, jestli bych třeba neměla vyzkoušet něco jiného a lepšího :-)

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Práve tento korektor ma milo prekvapil, je skvelý i keď má mastnejšiu textúru s pleťou splynul. Vydrží celý deň!

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, ještě bych chtěla zkusit nějaký tmavší jako krémovou konturu, nicméně mám pocit, že strašně rychle ubývá.
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)