Pá pá póry aneb jak si vylepšit pleť

pátek, února 21, 2014

Krásné páteční ráno všem, 
kteří se někdy perou s rozšířenými póry a hledají způsob, jak si pokožku pleti tak trošku vylepšit a dodat jí něco na víc. Dnes se totiž podíváme na novinku od Garnier, konkrétně jejich Perfect Blur. Na některých blozích jste si o ní již mohly do syta počísti. Já mám ovšem trošku jiný názor než všichni ostatní, u kterých jsem články sledovala, takže mi přijde skoro jako povinnost vás o tomto produktu informovat a juknout na něj také z mé stránky. Zároveň jsem také zjistila, že Perfect Blur seženete příští týden v akci v Rossmannu za 199 Kč, takže je na recenzi zřejmě ta nejlepší chvíle. 


Pokud jste o novince Perfect Blur ještě neslyšely, je nutno na úvod podotknout, že se jedná o produkt na krémové bázi, který má za úkol sjednotit a zmatnit pleť, vyrovnat póry a jednoduše pomoci vaší pleti vypadat lépe. V podstatě se jedná o jakousi odnož primeru, i když přesně tento výraz od výrobce nikdy a nikde neuslyšíte. Perfect Blur totiž ve své podstatě nemá pomáhat vašemu makeupu, aby lépe vydržel, ale soustředí se především na pleť a její vyhlazení. 


Balení je šik, nové, elegantní a správně růžové. Produkt samotný je schovaný v jemně růžové tubě, se kterou před použitím musíte sakra dobře zatřást tak, aby se všechny vnitřní složky promíchaly a ven vylezla ta pravá "směska". Hrdlo je úzké, nicméně produkt se z něj poměrně dobře vytlačuje. Máte vždy přehled o tom, v jaké míře ho nanášíte a nezapatláte si kvůli němu celé ručky. Balení obsahuje 30 ml produktu, takže naprosto stejně, jako kterýkoliv jiný, podobný přípravek.  Krém samotný je také lehce růžový, ale nebojte, nebudete jako ředkvička, po rozmazání zesvětlí a růžové barvy si ani nevšimnete. 



Než se pustím do recenze samotné, bylo by na čase si shrnout, co všechno Perfect Blur slibuje a pak také juknout na to, jestli je to pravda. Takže, po použití by vaše měla být: 
Hladší
Jemná
Vyhlazená
Matná
Zbavená pórů


Hned na úvod říkám, že jsem od začátku s Perfect Blur naprosto spokojená. Je to jeden z těch produktů, který vám prostě buď hned sedne jako ulitý, anebo si k němu už nikdy cestu nenajdete. 
Perfect Blur je více koncentrovaný, než jiné báze a typově podobné produkty, které jsem kdy vyzkoušela. Například s mou oblíbenou Perfect a Prime od Rimmel se vůbec nedá srovnávat. Perfect a prime je klasický krém, který pleť "zahladí". Perfect blur je, ačkoliv na krémové bázi, velmi podobný gelu a zdá se, jako by do na póry a nedokonalosti záměrně útočil, vlézal do nich a zatahoval je. Má pleť je citlivá a ačkoliv se na balení nic o vhodnosti použití pro citlivou pleť nepíše, bez problémů mi sedl. Po více jak měsíci používání se mi po něm obličej neosypal, ani mi nenaskákaly pupínky tak, jak je to bohužel o některých produktů zvykem. Tudíž bych řekla, že by se jeho používání nemusel nikdo bát (možná jen ty z vás, které mají vyloženě suchou pokožku, tam by to dobrotu dělat nemuselo). Ačkoliv  obsahuje silikony a ne, nebudu vám tvrdit že je neobsahuje nebo že jsou neškodné či bůh ví co (víme všichni moc dobře, že v dnešní době není zdravá pomalu ani okurka). Pokud tubu nespotřebujete za týden a nebudete silikony pleť zavlažovat, neublíží vám ani ty. Samozřejmě, pokud máte jiný názor, vůbec vám ho neberu. 


Ostatně, proč se vůbec sálodlouze rozepisovat o účincích. Myslím si, že foto níže je velkým důkazem samo o sobě. Perfect Blur pleť opravdu viditelně zmatní a zatáhne póry. Prosím nelekejte se, ale fotka předem a potom (podotýkám, foceno bezprostředně po nanesení, žádné filtry a úpravy v editoru) mluví za vše. Perfect Blur se opravdu snadno roztírá a zapracovává do pleti, ačkoliv mě jeho podivná struktura nejdříve trošku vyděsila. K pleti přilne okamžitě, rychle se vstřebá a zanechá ji božsky jemnou. Díky těmto vlastnostem je to opravdu rychlý mezi krok mezi denním krémem a makeupem (pochopitelně, použít ho můžete i samostatně, nebo případně až na makeup samotný). Bohužel nemůžu potvrdit to, že by prodlužoval výdrž makeupu, ačkoliv to jeho úkolem ve své podstatě není. Potvrdit nemůžu ani zmenšení viditelnosti vrásek, které se u mě prozatím nekonají. Ovšem pleť je po něm dokonale vyhlazená a jemná jak dětská prdelka. Dokonce po použití Perfect Blur často nanáším makeup prsty, jen pro ten krásný pocit. 



Myslím si, že je vám všem jasné, že vám ho mohu s klidným srdcem doporučit, protože v drogériích to bude zřejmě to nejlepší, co na rozšířené póry bude platit. Pokud tedy hledáte pomocníka na černé tečky, který vám nezruinuje peněženku a nebo prostě a jednoduše chcete před velkou investicí vůbec zjistit, co že takový produkt umí, jděte do něj. :-)

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

20 úžasných komentářů

  1. Mamka si to koupila, jako pleť to dělá krásnou to jo, ale mně by silikony způsobily tucet černých teček a stovku pupínků, škoda :/
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :-( Ale jak je v kosmetice známo, ne všechno všem sedí, bohužel.

      Vymazat
  2. Že by levnější alternativa POREfessionalu? :) Jako ráda bych ho vyzkoušela, ale nevím, jestli je to must-have... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někde se začít musí a myslím si, že za tu cenu ... :-)

      Vymazat
  3. Velmi podařená recenze..:) Četla jsem na něj hodně článků, ale až tvoje recenze mi příjde jako pořádně otestovaný výrobek. Mě docela láká, ale mám doma asi 3 báze a moc je nepoužívám. No uvidím jestli zvědavost vyhraje :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rozdíl je opravdu vidět,ale jinak jsem z tohohle produktu docela zmatená. Spousta lidí ho kritizovala a zatím jsem našla málokterou blogerku,které mi opravdu vyhovoval:) Ale aspoň nějaký vzoreček bych ráda na vyzkoušení měla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v drogériích je mají, tak je zkus pořádně prošmejdit.

      Vymazat
  5. Rozdíl je pěkný :)) No mám vzoreček tak uvidíme :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. už som o tejto vecičke čítala na viacerých blogoch a musí byť zaujímavá.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je luxusní :) teď mám zelenou bázi od W7 (myslím?) ale pak bych klidně vyzkoušela tuto :) mám opravdu hodně HODNĚ mastný nos, takže cokoliv matujícího jen uvítám. jak dlouho to vydrží? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efekt jako takový zhruba od 7 od rána do čtyř, řekněme. Pak stejně musím pudrovat tak či tak.

      Vymazat
  8. Ahoj, me taky vyhovuje, mam plet citlivou a mastnou a obcas mam ekzem, takze nejhorsi kombinace, ale vubec zadnou neplechu mi nenadel. Pory po odliceni porad stejne, zadne pupinky, po pouziti plet hladka jak detska prdelka:)

    OdpovědětVymazat
  9. super propracovaná recenze! líbí se mi, jak je podrobná:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Já musím uznat, že tenhle výrobek se jim opravdu povedl:)mám bázi od MAC a ta mě stála 700,-. Tato max. 200,- a je snad i lepší než ta od MAC, ze které mi většinou naskákaly pupínky. Děkuji moc za recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  11. Heh, tak to by mě zabilo : D vadí mi silikony i v balzámu na rty, který nepouživám, protože se mi ze všech, i přírodních dělá kolem rtů akné. Nedokážu si představit, co by mi provedlo toto.

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda jenom, že báze póry a černé tečky jen skryje a vznik dalších a stávajících však neřeší, naopak, ostatně hlavní složkou je dimethicon a ten je jak komedogenní, tak ucpává póry. To mě právě na takovýhle bázích hrozně štve, problém pórů totiž vůbec nevyřeší, pouze je zakryjí aby nebyly tak vidět.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)