Maybelline Face Studio prime

pondělí, července 29, 2019

Ahojky, 
dnes se spolu podíváme na primer od Maybelline z řady Face Studio. Primerů má Maybelline hned několik a také jsem již o nich na blogu psala. Do léta jsem teď sáhla po této fialkové verzi, jelikož má SPF 30 a je to tedy skvělý základ na kterém se dá ve slunečném počasí stavět.



Jak jsem již psala v úvodu, primerů má Maybelline hned několik a tak není problém si vybrat ten, který by vám nejvíc vyhovoval. Z těch, co jsem měla možnost vyzkoušet byl nejlepší ten žlutý, proti šedavé pokožce, který pleť po ránu vždy pěkně projasní. Tato fialková verze je jako všechny ostatní balena v plastové vymačkávací tubě s úzkým otvorem, který vám dává dostatek prostoru pro použití takového množství produktu, který potřebujete. Jedno balení obsahuje 30 ml produktu a seženete ho za cenu kolem 150 Kč. 



Textura produktu je příjemná, roztírá se o něco hůře než klasický primer (troufla bych si říct že je to kvůli obsahu SPF), ale k pleti přilne dobře a drží se celý den. Následné produkty se na něj dobře aplikují. Jelikož je primer svou strukturou napůl gelový a hází odlesky, nezapomínám nikdy dobře po aplikaci makeupu zapudrovat, jelikož mi osobně matný look vyhovuje více. Při používání se mi neobjevila žádná rozházená a podrážděná pleť, žádné  ucpané póry ani pupínky. Zdá se velmi dobrý. Vy mi ale řekněte, jaký primer aktuálně používáte a nedáte na něj dopustit? 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)