Catrice Camouflage korektor

pondělí, července 22, 2019

Ahojky, 
poslední dobou jsem se vrhla na testování všemožných korektorů z drogérie, které jsem ještě nevyzkoušela a tak byla otázka času, kdy se dostanu i ke camouflage korektoru od Catrice, který nese stejné jméno jako všemi oblíbený makeup. Makeup, který mě naprosto nevyhovuje. Ale jelikož se ničeho nebojím, nebála jsem se ani sáhnout po tomto korektoru a jala se ho zkoušet. 


Catrice camouflage korektor seženete v každé drogérii, která prodává kosmetiku Catrice - je totiž stabilním přírůstkem do rodiny a nejedná se jen tak o nějakého návštěvníka. Pro bleduje doporučuji odstín 10 porcelain - který je nejen světlý, ale má taky krásně studeně žlutý podtón, což se u korektorů z drogérie jen tak nevidí. Výrobce tvrdí, že se jedná a korektor s vysokým krytím a výdrží až 12 hodin. 


Tenhle tekutý korektor je balen v tubě s houbičkovým aplikátorem a má dokonale zamaskovat kruhy pod očima, nedokonalosti a dokonce i tetování. Sám výrobce pak rovněž tvrdí, že se může nanášet bez problému ve více vrstvách pro dokonalé krytí. Obsah jednoho balení je 5ml., což tedy není vůbec nijak moc a cena je kolem 90 Kč. Samotný aplikátor je zkosený a malý. Dobře se sním pracuje. Co vám už výrobce na obalu neprozradí je to, že je korektor silně parfémovaný. A to dost. Obyčejně mi parfemace produktů nevadí, ale tohle mě málem porazilo. Plusem je, že vůně po chvíli mizí. Otázkou však je, jestli si podobnou věc chcete aplikovat pod oči. 


Za ten měsíc používání vám mohu prozradit, že korektor je opravdu krycí. Zhruba tak 3 hodiny, než se mi začne na obličeji ztrácet. On totiž hrudkovatí a stírá se jakoby nic. Pod oči ho už vůbec nepoužívám, protože i s pořádným zapudrováním tam jednoduše nevydrží a vytváří nehezké mapy. Na zakrytí pupínků je dobrý, ale kvůli slévání ho nemůžu použít ani kolem nosu. A to se přímo na obalu můžete dočíst, že má být korektor vodě-odolný. Netuším, kdo to tam napsal, ale nesouhlasím s ním. Vůbec. 


Bohužel jsem vám tak představila jeden z dalších produktů, který vám nemůžu doporučit. Každopádně věřím tomu, že si své příznivce najde, jako makeup ze stejné řady, se kterým se také nekamarádím. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)