Velká letní blogová výprodej

pátek, června 20, 2014

Krásné páteční ráno všem :-)
Znáte to sami, kupujete kosmetiku, testujete, nakupujete novou a pak na starou zapomínáte. Máte to tak stejně, že ano? Počkat, nebo jsem to jen já? 
Když jsem natáčela Perfect Palette tag, který jste viděli včera tady, tak jsem si uvědomila, že některé kousky své sbírky už jsem pěknou dlouhou dobu neviděla a nebo mě jednoduše omrzely. Byla bych však nerada, aby mi doma ležely skladem, když po nich třeba nejedno srdce touží. 
Proto bych vám touto cestou ráda nabídla z odprodeji za směšnou korunku věci, kterých si já už neužiji. 
Aby byl přehled snazší, vypsala jsem ke každému produktu, jestli je úplně nový, popřípadě kolikrát požitý atd. Plus, u každého výrobku počítám s 50 Kč poštovným, takže pokud byste chtěli např. výrobky dva, odečtěte z celkové ceny 50 Kč, v případě třech výrobků 100 Kč (další odečítání není možné díky váze balíčku). 
Pokud máte zájem o některý z nabízených kousků, poprosím vás mi napsat dolů do komentářů o jaký výrobek + email, abych se vám mohla ozvat. 

Přeji krásný pátek a v pondělí ahoj. 


Astor Soft Sensation Lipcolor Butter/ 007 Delicate Lilac/ 80 Kč
ZAMLUVENO
Použito zhruba 4x. Je jako nové, pouze lehce obroušená špička aplikátoru. 


Maybelline Fit Me makeup/ odstín 125/ 150 Kč

Tento odstín je na mě příliš tmavý. Odzkoušen pouze 2x. 


Rimmel Wake me up makeup/ odstín true Ivory/ 100 Kč
ZAMLUVENO
Opět se jedná o odstín, který mi vůbec nesedí. Odzkoušen cca 5x.



Urban Decay The Feminine Palette/ 400 Kč
ZAMLUVENO
Barevná škála mi nesedí. paletka použita cca 1-2x (tzn, některé stíny jsou nepoužité), k odběru včetně tužky.



Dermacol Satin Base+long lasting makeup/ 80 Kč

Pouze otevřeno, nepoužito ani jednou. Odstín 3.


NYX 10 Color Eyeshadow Palette Strike a Pose/ 150 Kč
ZAMLUVENO
Jemně opotřebovaná, některé stíny nepoužité. 


Famous oční stíny/ 80 Kč 2 Ks

Jednou použité stíny známe anglické značky. Zapečené. 


Garnier Roll on korektor/ varianta Light/100 Kč

Použití zhruba 4x. Foto odpovídá skutečnosti. 


Maybelline Dream Lumi Concealing Highlighter/ 150 Kč

Jedná se o variantu light, upozorňuji však, že odpovídá spíše našemu Medium. 


Real Techniques Blush Brush/ 300 Kč // RT Setting Brush 250 Kč // nebo oba 500 Kč
ZAMLUVENO
Úplně nové, ještě nerozbalené. 


Quady od Maybelline/100 Kč 2ks

Nové, nerozbalené paletky 4 stínů od Maybelline. 


Maybelline Color Whispers Lust for blush, Rosa Attraction, Mad for Magenta, Ohlala Lilac/ 70 Kč ks// 250 všechny
ZAMLUVENO

Foto odpovídá aktuálnímu stavu opotřebenosti. 


Nivea Tělové mléko do sprchy/ 150 Kč 2ks
ZAMLUVENO
Nové, nepoužité. 1x500 ml,1x250ml


L'oreal Glam Shine Balmy Gloss/Dare to dragonfruit/250 Kč

Nová, nepoužitá pastelka na rty. 


Garnier Perfect Blur/ 150 Kč
ZAMLUVENO
Použitý 7x.



Benefit Sugarbomb lesk na rty/250 Kč

Použitý zhruba 5x. 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

15 úžasných komentářů

  1. Nenene, co mi to delas, musim setrit a ty takhle lakas :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím s charmedkou.. Lakas aj mňa :(( koľko by vyšlo poštovné do SR? :)

    OdpovědětVymazat
  3. tiez by ma zaujimalo kolko by vyslo postovne do SR :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dle ceníku pošty to je nějakých 160 Kč, to se mi zdá šílené. Můžu se tam dojít zeptat, ale dřív než příští týden to nestihnu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! :-) Mám zájem o Astor Lipcolor Butter, o makeup Rimmel Wake me up a o Maybelline Color Whispers Lust for blush a Ohlala lilac. Děkuju :-) Email: nika6@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo ty teda umíš perfektně nalákat! :D sakra já nemám peníze :( :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, měla bych zájem o štětce RT, pošli prosím mejl na katerinamarksova@gmail.com, díky moc! :)

    OdpovědětVymazat
  8. ráda bych RT štětce:( bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zájem o tělová mléka do sprchy a Perfect blur, akorát to moc nechápu s tím poštovným :-D Napiš mi prosím do mailu celkovou cenu a kam mám poslat peníze :-) Děkuji. USedmikrasky@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda bych Urban Decay The Feminine Palette.
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Případně ještě Maybelline Color Whisper Rosa Attraction. aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, mám zájem o Dermacol Satin Base+long lasting makeup :) chtěla bych se zeptat, je možné osobní předání v Mladé Boleslavi nebo okolí? Kdyžtak e-mail d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, kdyby se uvolnily Color whisper, vzala bych si je všechny :).
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Velká výprodej... češtin nebýt tvůj kobílek?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)