Scandaleyeeess Eyes

středa, ledna 30, 2013

Krásné ráno, dnes tu pro vás mám konečně slibovanou recenzi a nejlepší novinku loňského roku, tužky na oči Scandaleyes od Rimmel London. Na trh přišly v prosinci v pěti barevných provedeních (pochopitelně varianta naked, které je na světě nejvíce opěvovaná u nás není :D kdo by to čekal), nicméně hned druhá nejoblíbenější černá nás neminula a k tomu máme zelenou, fialovou, šedou. Prostě si vybere opravdu každý. 


Tužky jsou kajalové a vodě odolné. Prodávají se za lidovou cenu 89 Kč. :-) Často jsou srovnávány s tužkami od Nars. Jsou klasicky na ořezávání a prostě dokonalé. Tužky jsou naprosto totálně krémové, lehce se aplikují a drží celý den. Opravdu věřte, že se jim jen tak nějaká high-endová značka nevyrovná (mé 24/7 od UD strčí hravě do kapsy a to stály desetinu). Jak jsem již psala, díky tomu že jsou vodě odolné vydrží skvěle jak na víčku, tak i na vnitřní "vodní" lince. Reklama uvádí až 10ti hodinovou výdrž, tu bych zkrouhla tak na 6 hodin, ale i tak je to naprosto parádní. 


Věřte/Nevěřte, tužky se na očku vůbec nerozmazávají a dá mi pořádnou práci je večer odlíčit. Nevím jak to Rimmel dělá, ale tohle jsou dle mě prostě ty nejlepší tužky, které jsem kdy měla možnost vyzkoušet a už zřejmě nikdy jindy nic jiného chtít vyzkoušet ani nebudu. :D


Prozatím jsem si pořídila dvě barvičky. Tmavě zelenou, která je matná a černou, která obsahuje stříbrné třpytky. Nemusíte se bát, nebudete vypadat jako diskokoule, na očku jsou třpytky velmi jemné a oku spíše dodávají jiskru.

Ženy, pokud tyto tužky nemáte tak přicházíte o něco úžasného a doporučuji vám si je okamžitě pořídit. 

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. No to se na ně budu muset v drogérce mrknout!:) Nějaká pěkná šedá by se hodila:)

    OdpovědětVymazat
  2. mám je v hledáčku a objednané z netu rimmel, byla tam nějaká sleva, ale stále na ně čekám, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tyhle tužky jsem četla snad milion pozitivních recenzí, ale mě prostě slízají z horního víčka dolů pod oko. Kdyby to dělalo jen na jednom oku, tak si řeknu, že jsem se blbě namalovala, ale ony to dělají obě oči a pořád. Škoda, úžasně se s nimi maluje a jsou fakt voděodolné (přežily se mnou i sprchu).

    Třeba se k nám ten nude odstín ještě dostane. Nehorázně jsem se těšila právě na něj a ono nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tý jo, to je divný :D Já jsem osobně také slyšela jen samé pozitivní reakce. Jinak o Nude odstínu pochybuju, Rimmel se vyjádřil poměrně jasně, bohužel.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)