Maybelline Color Whisper na cestě k nám ... konečně

středa, března 06, 2013

Krásné slunečné ráno! (Jak dlouho jsem čekala, než vás takto budu moci uvítat :D). Jak jste již všechny určitě slyšely, Maybelline do Česka přináší nejen nové odstíny Color Tattoo, ale také nové, úžasné Color Whisper. A tak mě napadlo shrnout všechny poznatky, které do světa vypustily světové bloggerky od konce minulého roku, kdy se tyto krásky začaly prodávat, abyste se na ně mohly pořádně připravit a rozhodnout se, jestli jsou pro vás to pravé ořechové a jakou že barvičku si budete chtít pořídit. V USA se prodávají ve 20ti variantách, k nám dle Maybelline dorazí 12 odstínů. 

http://www.cosmetically-challenged.com/wp-content/uploads/2012/12/Maybelline-Color-Whisper-Collection-Lipstick.png

První věc, která vás na Color Whisper rozhodně zaujme, je dokonalé balení. Opravdu, tohle se povedlo! Dle obalu také hravě poznáte, po které barvičce sáhnout. 

Na oficiálních stránkách Maybelline naleznete, že Color Whisper jsou "čistě barevné pigmenty v gelu, který ani neucítíte". Pokud tedy vlastníte například Lip Butters od Revlonu, které jsou v podstatě hodně pigmentovanou rtěnkou, Color Whisper vás překvapí svou konzistencí, která je opravdu spíše jako pigmentovaný balzám. 

http://www.lipstickrules.com/wp-content/uploads/2013/01/whis8-525x328.jpg

Jedna vrstva vám dodá trošku barvičky (pochopitelně také záleží na odstínu, po kterém sáhnete), nicméně Color Whisper se dají perfektně vrstvit a dosáhnout tak tíženého barevného efektu. Další výhodou tojo, že barvy nejsou super výrazné je fakt, že je můžete použít kdekoliv a kdykoliv, i když po ruce zrovna nebudete mít zrcátko  Všechny bloggerky se ovšem doposud shodly na tom, že výdrž není nic moc. Hold to není dlouhotrvající rtěnka, ale barevný balzám. 

Pro koho tedy Color Whisper jsou? : pro všechny z vás, které mají rády hydratované rty s nádechem barvy. Pro ty, které si intenzitu rády určují samy a pro všechny ty, které neoslovili Lip Butters a Baby Lips.

P:S: Ve Státech stojí od 5 do 6 dolarů. Jaká cena bude u nás? :D

http://www.lipstickrules.com/wp-content/uploads/2013/01/whis7-525x395.jpg

http://www.lipstickrules.com/wp-content/uploads/2013/01/Whis9-525x328.jpg

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

27 úžasných komentářů

  1. Jé tak na ty se moc těším. Barvy vypadají nositelně a možná že to bude první rtěnka od Maybelline, která mi bude vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejich "klasiky" ti nevyhovují? Jéé a já je tak miluju!

      Vymazat
  2. Dúfajme že prídu aj na Slovensko!

    OdpovědětVymazat
  3. Už se na ně moc těším a určitě si alespoň jeden pořídím, nejvíc se mi líbí Cherry on top a Petal rebel:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud dorazí Petal Rebel i k nám, rozhodně bude můj!

      Vymazat
  4. Vypadají moc hezky... tak jsem na ně zvědavá :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají dobře, až přijdou do drogerky, určitě je omrknu :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú veľmi dobre, dúfam, že budú aj na Slovensku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Už aby byly u nás. Myslela jsem si, že od pondělí už budou v drogérkách a nic. V hledáčku mám Cherry on Top a ještě Berry Ready.

    http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem neslyšela. Myslím, že minimálně Rossmann si na ně kampaň udělá

      Vymazat
  8. Já kolem nich kroužím už pár týdnů na ebay, ale cena se mi nelíbí, tak super, že k nám dorazí, počkám si na ně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. těším se, doufám, že nebudou předražené, jak je tady zvykem. nové odstíny color tattoo také přivítám s nadšením:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, velice mě zajímá cena, kterou nasadí

      Vymazat
  10. Už aby tu byly :) Na tu cenu jsem zvědavá, ale myslím, že to nebude nic tak strašného :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už se těším jak na ně, tak na nové CT.
    Tipuji, že cena bude kolem 200 korun, ale nechci malovat čerta na zeď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel si myslím, že to bude někde kolem 189 Kč, ale doufám, že se pod těch 150 dostaneme

      Vymazat
  12. Už nech sú tu ♥ Asi budem potrebovať polovicu z nich :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně :D já se teď horlivě snažím pracovat na rtěnkách a lescích, abych ušetřila nějaké to místečko

      Vymazat
  13. Myslím, že tyhle budou přesně pro mě!
    Já jsem se na ně tak těšila!!
    Doufám, že cena nepřesáhne 150 Kč ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Soudě podle toho, že ty jejich Popsticky stály 150 Kč, tak stejnou cenu tipuji i na Whispersky.

    OdpovědětVymazat
  15. No tak na ty se těším :), jsem zvědavá i na nové Color Tattoo :).

    OdpovědětVymazat
  16. Božžíí, hodlám si pořídit aspoň 5 odstínů :D jejda to bude peněz! Tipuju, že budou stát kolem 150,- :) jako popsticks. Na FB Maybelline psali, že by se k nám měli dostat začátkem března, tak snad už brzy přijdou...
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  17. Připojím se k diskuzi co se týče ceny- pokud jste přihlášeni k dm newslettru a chodí vám domů jejich beauty magazin či jak se to jmenuje, k tomu poslednímu přišel slevový joker na všechny produkty maybelline v nákupu---takže SCHOVAT do pěnženky a počkat na ně:D:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)