Nákupy: Srpen

středa, srpna 28, 2013

Ahojky!
Srpen je pomalu, ale jistě u konce a je ten správný čas si uplynulý měsíc zrekapitulovat oblíbenci, spotřebovanými produkty a také novinkami, které jsem v průběhu měsíce nakoupila. Dnes si tedy dámy první ze článků a to nákupy. 
A tedy musím říci, že tento měsíc jsem se držela zuby nehty a v podstatě jsem skoro nic nenakoupila. Tedy, podlehla jsem akci v DM a Tetě, ale to se skoro nepočítá, když je to akce, ne? :D
Ne, opravdu, díky stále více se blížícímu stěhování a tomu, že jen všemožné kosmetiky, mazadel, sprcháčů a šamponů mám tři bedny, se snažím pracovat na té spotřebovávací části a ne na té nakupovací. 
Jak říkám, SNAŽÍM. :-)


DM
Pokud máte zákaznickou kartu DM, sledujete jejich FB stránky, nebo jste zaregistrovány v jejich mailing listu, určitě vám neušla akce 25% sleva na Rimmel kosmetiku. No a jestli jste měly ještě nějaký ten ušetřený kupon, jako já, mohla tato sleva narůst až na 40%. A to tam pak nic nemůžete nechat :D
Od Rimmelu jsem ukořistila další odstín Apocalips lesku na rty, ten mě vyšel na nějakých 70 Kč, za necelou stokorunu byla Hydra Renew rtěnka, které miluji. Na dvě stě vyšel Wake Me Up makeup, který jsem na zimu potřebovala ve světlejším odstínu no a na necelých šedesát řasenka Sexy Curves (kterou jsem pochopitelně zapomněla před focením vytáhnout :D). Dále jsem měla kupon na oční stíny od Maybelline. Color Tattoo mě vyšli na 70 Kč. Sáhla jsem ještě po výhodném balení pleťové vody a odličovače očí od L'orealu a nakonec po anglickém mýdle od Balei. Nákup zhruba za 600 Kč. A to se vyplatí :-)


Teta
50% sleva na celý Nivea sortiment v Tětě snad neušla nikomu. Normálně tam nenakupuji, ale kvůli této akci jsem mamku poprosila o kartičku a vyrazily jsme společně na nákupy. Já jsem ukořistila 4 věcičky, ona si odnesla dvě tašky :-) Bohužel, máme ve městě Tety ne zrovna moc dobře vybavené, takže například tělová mléka do sprchy, či oční krémy byly již beznadějně vyprodané, ale i tak, nákup za 200 Kč. Perfektní. 
Vybrala jsem si dvě pleťové vody, které mám již několikrát odzkoušené a které mi vždy sedly. K nim jsem přihodila vynikající pánský deodorant (ten vyšel snad na třicet korun, směsné) a na konec se mi zalíbila čistící pěna, která jak doufám, se bude dát používat ve sprše jako odličovač. Nemáte s ní někdo zkušenosti? 

Pokud dobře počítám, mám tento měsíc dvanáct nových kousků. Bojím se bojím otevřít tašku s vypotřebovanými produkty :D
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Rimmel akce v DM jsem také chtěla využít, ale bohužel se už do konce akce do DM nedosatanu :( Jinak jsem ale akce na Niveu využila hojně.

    OdpovědětVymazat
  2. Takže říkáš, že Nivea na odlíčení je super jo? :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. niveu mám taky ráda daleko víc než třeba garnier po většině přípravcích má akorát suchou plet kolem nosu a mezi očima..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)