Dermacol Glamour

pátek, listopadu 22, 2013

Ahojky!
Dnes si dáme ještě jeden post o laku, který bude na dlouhou dobu poslední, protože dovolená je v tahu a čeká mě opět dřina v práci.
Dnes tu pro vás mám velmi starou novinku od Dermacolu, lak z kolekce Glamour. Nicméně jsem koukala, že se dá na internetu sehnat, tak proč vám ho neukázat, že? Třeba některou z vás osloví a blog zažije nějaké to uživení, když se lakování moc nedočká. 

Na rozdíl od laku od Rimmelu, který se tu objevil minulý týden mám na tento však pár výtek. 
Je rozhodně krásný, to nepopírám. Tato úžasně se třpytící růžovo-fialovo-zlatá nádhera je jako stvořená pro pozimní dny a především pro můj růžový svetřík, který je momentálně mým nejoblíbenějším kouskem :-) Bohužel však láček není ideální. Na fotkách níže mám dvě vrstvy, ale i tak není 100% krycí, což mě upřímně trošku mrzí. Je také dost vodový a lakování s ním (pro nezkušené jako jsem já) není zrovna pohádkou. Navíc, úplně šíleně dlouho zasychal. Řekla bych tak dvacet minut určitě a to je na mě tedy až přes příliš. Druhý den na něm bylo vidět opadávání a třetí den šel dolů. Na druhou stranu, reklama na něm není žádný výmysl, barvička je to opravdu vysoce lesklá a nehtíky se třpytí a třpytí.
A ta barva je taaaaak úžasná, nemyslíte? :P





Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. mám ho a je to můj nejoblíbenější lak vůbec. mně třeba zasychá hrozně rychle, proto ho i ráda používám, protože nesnáším to čekání. s výdrží ale souhlasím, to jsou i u mě 3 dny. Ale je nádherný a chodí se pro každou příležitost. miluji ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A u mně to tak šíleně dlouho trvá! Se z toho můžu zbláznit :D

      Vymazat
  2. čeče příště vylepši techniku:-), ať to nějak vypadá, ale jinak lak krásný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no však píšu, že se to lakuje hrozně :D tak to musím ukázat, jak to vypadá :D

      Vymazat
  3. Celkom pekna vintage ruzova. Od Dermacolu som mala zatial len jeden lak, no kvalitou nic moc, Olupany bol hned na druhy den.
    U mna prave prebieha sutaz o Schwarzkopf vlasovu starostlivost, pozyvam:)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2013/11/schwarzkopf-vlasova-starostlivost-pre.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)