Kosmetické nadělení

pátek, prosince 27, 2013

Krásné páteční ráno, 
po dlouhé odmlce od článků na blogu, kterou jsem vám "naordinovala", jelikož byly Vánoce a s nimi související vánoční svátky, které patří rodině a pohodě, která by se "internetováním" neměla narušovat (alespoň u nás to tak platí), vám přináším první povánoční článek. Dnes se jukneme na to, jak jsem byla v uplynulém roce hodná a jaké že kosmetické dárky se objevily u nás pod stromečkem. Rozhodně mi dolů do komentářů napište, co jste objevily vy, jelikož inspirace není nikdy dost!



Ježíšek se nejdříve zastavil u Misshy a přinesl mi od ní pár povedených masek na obličej a také čistič na štětce, který jsem již tůze zoufale potřebovala. 


Když pořizoval ten čistič, tak mu asi také došlo, že by mi k němu mohl přihodit pár štětců a tak jsem pod stromečkem našla rovnou pět nových Hakuráků, do kterých jsem se uplynulém roce regulérně zamilovala. Konečně mám tedy tak kompletní, základní skupinku všech štětců, které běžně potřebuji a můžu vyhodit tu hrůzu od Elfu.



Ježíšek také moc dobře ví, co miluju a potřebuju, proto mi zřejmě přinesl další perfektní odstíny Twist and Shine Balm Stainů od Jordany, které jsou jednoduše fantastické a přihodil k tomu i stíny na oči v tužce a oční linky. Na jejich zkoušení jsem extra zvědavá, jelikož si je všichni chválí. 



I mé přání o Beige lesk na rty od NYX bylo vyslyšeno a dokonce jsem pod stromečkem objevila i odstín Tea Rose, který je také krásný. Do třetice od NYX ještě tmavá tvářenka v odstínu Taupe, kterou budu nejspíše používat ke konturování. 

 

Do sbírky mi také přibyla nová paletka stínů od Wet and Wild, tentokrát sweet as candy. 

Musím říci, že jsem si Vánoce užila se vším všudy. Byly to opravdu svátky klidu a míru, kdy se po dlouhé době konečně zase sešla celá rodina a dárečky, byly perfektní. :-)

Toť ode mne dnes vše a v pondělí už opět shrnující článek, tentokrát se mrkneme na objevy roku. 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Jé, to jsou krásné dárečky:) štětce ti tiše závidím:x

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu povedené :) Taky jsem našla pod stromečkem dva nové přirustky od Hakura a prostě potřebuji další a další... :D jsou nejlepší :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem moc ráda, že jsem je objevila. Za tu cenu jsou bezkonkurenční!

      Vymazat
  3. Pěkné dárečky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné dárečky! Je vidět, že tě tvý blízký dobře znají..

    OdpovědětVymazat
  5. štětce jsou krásné, ale nejvíc se mi líbí stíny, dokonalé barvy :) já jsem se rozhodla souhrnný článek nedělat, budu to prostě postupně recenzovat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)