InnerBeauty Awards 2013 /Skin Care

pátek, ledna 24, 2014

Ahojky,
máme tu opět pátek  a s ním i další díl seriálu "InnerBeauty Awards 2013" s názvem Skin Care, tedy nejlepší produkty z pečující kosmetiky, které jsem si v uplynulém roce tůze oblíbila a bez kterých nemůžu žít. 
Jako vždy je nutno na úvod říci, že se jedná o mé oblíbence, tudíž vám nemusí ale vůbec sedět, stejně tak jako já nemusím něco, co milujete vy. Pokud máte své oblíbené výrobky, bez kterých si neumíte kosmetickou rutinu představit, rozhodně mi napište do komentářů, abych si rozšířila obzory. 
A jdeme na to ...

Pokud blog sledujete zhruba alespoň od poloviny loňského roku, tak moc dobře víte, že jsem si k smrti zamilovala oční krém Nivea z kolekce Aqua Sensation. Krém je neuvěřitelně jemný, hydratační a rychle se do pokožky vstřebává. Bohužel, zřejmě se přestal vyrábět, či dovážet k nám do česka, jelikož ho prostě nemůžu nikde jinde najít. Až mi dojde, tak se nejspíš zhroutím. Pro zatím jsem koupila podobný krém od Nivei ovšem z jiné řady, takže vám budu moci dát vědět, jak si povede tento. Ale to bude až za dlouho, protože v kalíšku mám produktu ještě strašlivě moc!


Po eskapádě s mycelárkou od L'orealu, jsem si potřebovala dát pleť opět do pořádku a pomohla mi k tomu pleťová voda od Nivei. Zde na fotce vidíte mamčinu verzi pro normální pleť, já ovšem používala tu růžovou verzi pro pleť citlivou, aby se mi opět srovnalo Ph pokožky. Bohužel jsem jí ovšem v prosinci dopotřebovala, tak jsem si pro účely focení půjčila tuto, což vám snad nevadí :-) Pleťovky od Nivei jsou vynikající, jemné k pokožce. Nijak jí nezatěžují a zanechávají jí krásně jemnou. Navíc se mi opravdu líbí i balení.


Překvapením posledních měsíců pro mě je tento olivový krém od Ziaji. Abych byla upřímná, tento kousek jsem vylovila z jednoho z boxů a nadšená jsem z něj zrovna nebyla. Otevřela jsem ho někdy začátkem prosince, jelikož mi došel noční krém a prostě jsem se potřebovala něčím namazat. Jaké pak bylo překvapení, když na mě z kalíšku vykouknul hustý, krásně parfemovaný, hutný krém, který se dobře rozmazává a krásně vyživuje pleť v průběhu noci. Jediným mínusem je fakt, že se díky tomu, jak hustý je, celkem dlouho do pleti vstřebává, ale na to jsem si zvykla a hold se teď mažu dříve a ne rovnou před tím, než jdu ulehat. Za krátko jsem si ho zamilovala a už teď vím, co budu používat příští zimu.  


Co se krémů na ruce týče, jsem na ně jak divá. Neustále zkouším nové a nové, malé a velké, levné a dražší. Spotřebuji jich ročně několik a není tak lehké mě výkonem přesvědčit. Když pominu milé mazací pomocníky od Essence, které se tedy s krémy na ruce umí vytáhnout, miluji klasiku z Rossmanna, heřmánkové krémy od Kamil. Až už tento roztírací, nebo hutné provedení v kalíšku, kterým se perfektně hydratují konečky prstů, či suché kloubky. Tyto krém jsou cenově dostupné, krásně voní, rychle se do kůže vsakují a nezanechávají na dlaních mastný filtr, jako to někteří jejich kolegové dokáží. 


Nebyly by to nejlepší produkty roku, kdybych zapomněla zmínit deodorant, který mi snad změnil život. Rexona Maximum protection je opravdu ten nejlepší z nejlepších, které na našem trhu seženete. Krémovo-gelové složení okamžitě přilne k pokožce a pot ven nepustí a nepustí. Pozor musíte dávat jen s přiměřenou aplikací, která mi - upřímně- na začátku dělala problémy. A tak neskonale úžasně voní!!!
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. Niveu bych mohla už konečně vyzkoušet :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. po pleťovej vode od nivei sa určite niekedy pozriem, ja tiež momentalne použivam Nivea krém Aqua effect na citlivu pleť denný aj nočný sú uplne výborne len odporučam.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na Rexonu už jsem málem zapomněla, že jsem vůbec zkoušela :D. Doufám, že bude brzy někde v akci, abych mohla zkusit další variantu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tj, cena je to poradna, takze pockat na akci se rozhodne vyplati

      Vymazat
  4. Oční krém jsem si také oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  5. na tú zelenú radu od Ziaja počujem oba samé chvály :) už ju musím skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D Táto Rexona je moj Top topov, a taktiež musím iba pochváliť ol.krém, ináč od Ziaji je výborné aj kakaové máslo-alebo ako sa to vola....
    pekný večer :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zahlédla jsem zmiňovaný oční krém dnes v Kauflandu asi za 150 Kč, zkus se pokouknout tam, třeba budeš mít štěstí a doplníš zásoby :) ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)