Top 5 podzimních nude očních stínů

pátek, října 03, 2014

Ahoj všem :-)
Vítám vás u posledního článku tohoto týdne, který se nese v duchu nude líčení. Po rtěnkách si dnes budeme povídat o nude očních stínech. I když ono to označení nude u očních stínů zrovna moc nesedí. Řekněme tedy přirozené, zemité tóny. Příští týden se podíváme také na lesky a pak se přehoupneme do barevného týdne, kde probereme všechny crazy barvy, kterých byste se také určitě neměly bát. Dnes však ještě jednou nenáročně a přirozeně. 


Stejně tak jako u rtěnek, i u dnešních očních stínů nebudu zdlouhavě rozebírat jejich kvality, jelikož je jasné, že by se v přehledu nikdy neobjevilo nic, co by za to nestálo. Jednotlivé recenze opět uvedu pod jednotlivé odstíny, abyste si mohly přečíst tu, která vás nejvíce zajímá. 


Na světě zřejmě neexistuje žena, která by neznala oční stíny Infaillible od L'oreal a také neexistuje žena, která by se je po prvním použití ihned nezamilovala. Jen já vlastním na deset odstínů a myslím si, že lepší stíny v drogérii jednoduše neseženete. Ať už je budete kombinovat dohromady, nebo použijete jen jeden odstín, tak jako v případě 033 Tender Caramel, který je perfektním příkladem stínu "nahodímpřescelévíčkoajdu". Pochvalnou recenzi naleznete tady


V uplynulém roce přišly na náš trh i mono stíny od Gabriely Salvate, které také vzbudily poměrně velký rozruch. Za cenu kolem 80 Kč se jedná o velice slušné stíny, kde však musíte opravdu dobře vybírat, jelikož není odstín jako odstín a jejich kvalita se zdá být velmi odlišná. 


Milani powder mono eyeshadow aneb objev tohoto roku, alespoň co se mé osoby týče. Nikdy bych si nemyslela, že u takovéto značky narazím na tak perfektní stíny. Recenzi jste četly už tady


Pěkné, dostupné a poměrně dobře provedené mono stíny naleznete i u Rimmelu. Zklamat by vás neměly, zvláště pokud s líčením teprve začínáte. Pro kosmetické nadšenkyně možná tak dostačující nebudou, přesto je v přehledu pro nezkušené uvádím. 


A tady už je můj další oblíbený odstín od L'orealu, 021 Sahara Treasure. Hybrid mezi zlatou a khaki, ze kterého oči jen přecházejí. Co myslíte? 

Tak, jaké odstíny máte, jaké musíte mít a na které bych se příště měla zaměřit já? 
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

11 úžasných komentářů

  1. Dost se mi zalíbil ten Milani odstín, ale jelikož mono stíny nepoužívám, tak si nechám zajít chuť :)

    Radu Essence giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. L´oreal ma nikdy nesklamal a takto to nie je ani v tomto prípade. Ich tiene totálne zbožňujem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí ty Loreal stíny, už dlouho si chci nějaký koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. nejvíce mě zaujal hned ten první, takové odstíny já ráda :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první odstín se mi líbí taky úplně nejvíc, ale hezké jsou všechny :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Co vlastním všechny tři Naked palety, už mě žádné jiné stíny nezajímají. Ani Infallible, kterých mám taky okolo 10. Chjo. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten stín od Milani vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny vypadají skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne tiene. Milujem jeseň a takéto patria medzi moje najobľúbenejšie. Nejaké nové som si aj vyhliadla, tak sa teším :)).
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pro ten GS si asi skočím a když jsme u toho, tak ten Loreal taky nevypadá marně :D

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)