ArtDeco Fluid Mineral Concealer

pátek, března 13, 2015

Aaaj, 
máme tu pátek. Přeji vše nejlepší všem bláznům, kteří se na něj těšili tolik, co já a vítám vás u dalšího článku tohoto týdne. V pátek se to sice s náročností přehánět nemá, ale recenzi tohoto produktu odkládám už asi tak rok, oops a myslím si, že je více než na čase vám k němu něco říci, než se dozajista propadne do zapomnění a to by byla přeci věčná škoda.  


Dnes si tedy budeme povídat o minerálním korektoru od Artdeca, který v našich končinách pořídíte s cenovkou někde kolem 480 Kč(za 3,5 ml produktu což je tedy skoro nic)  v prodejnách Douglas či Parfums. Sáhnout po něm pak pochopitelně můžete také na internetu. Já jsem k němu přišla vlastně úplnou náhodou a to když jsem měla možnost se v prodejně Parfums nechat nalíčit. Pod tím umělým světlem a rukama vyzážistky mi připadal skvělý a musela jsem ho mít. Testovala jsem ho v různých podmínkách a verdikt vás čeká níže. 


Nejdříve k balení, které, nezlobte se na mě, ale mému vkusu nijak nesedí. Vše je moc megalomanské, výrazné, metalické až hrůza. Velké plus však musím dát za průhlednou část aplikační tubičky, díky které budete vždy vědět, kdy vám produkt dochází. Tubička je také zakončena štětinkovým aplikátorem, kterým se produkt velmi dobře nanáší a roztírá. 


Výrobce slibuje zhruba následující: Lehký rozjasňující korektor, který obsahuje výtažky ze zinku, hořčíku, vápníku a vitamínu E. Korektor, který zakrývá kruhy pod očima a jemné vrásky. Mezi další pozitiva pak má patřit dlouhá výdrž a použití i na velmi citlivé pleti. Můj odstín 04 pastel vanilla je velmi světloučký odstín s hlubokým nádechem do žluta, jak název sám napovídá. Na trhu naleznete a vybírat můžete ze třech odtínů. Krom mé pastell vanilly sáhněte buď po rosy vanille či neutral beige. Vybírat tedy můžete ze třech variant dle podtónu pleti, za což dávám velký palec nahoru. 


Tento korektor bude dobrou volbou pro všechny ty, kteří mají problém s citlivostí pleti, popřípadě jsou alergické na jakékoliv látky v běžných kosmetických produktech. Jedná se o kvalitní korektor, kterou svou práci na poli lehkého až středního krytí (a ano, bohužel se na silnější vrstvu nepropracujete, pak už totiž začíná opravdu vypadat dosti nehezky). Navíc ho můžete použít jak na kruhy pod očima tak na pupínky samotné, takže pokud chcete ráno ušetřit čas, víte, po čem sáhnout. Takovéto hybridy, mezi které patří třeba i Match Perfection od Rimmelu, naprosto miluji. Výdrž na pleti je celodenní, produkt se při použití správného množství nijak netransferuje, nejezdí po obličeji, nestéká do jemných vrásek ani se nevytrácí. 


Verdikt? Pokud nemáte citlivou pleť, nebála bych se koupit jakýkoliv jiný korektor z drogérie. Pokud však s citlivostí bojujete, hledáte střední krytí, sázku na jistotu a nebojíte se vydat z peněženky pár korun navíc, bude pro vás zřejmě tím pravým. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Hrozně moc doporučuji dermacol cover :) je to zlatá tuba a zakryje vše!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si ted poridila korektor od Astoru, tak jsem na nej zvedava, tento me popravde moc nezaujal :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)