April Empties

pondělí, května 04, 2015

Dobré ráno krásky, 
vítám vás v novém, prosluněném, nezkaženém novém týdnu a také u nového článku. Jak už je zvykem, podíváme se nejdříve na spotřebované produkty, které se mi doma v uplynulém měsíci nashromáždily. Neříkám to často, ale přijde mi, jako bych minulé vypotřebované produkty shrnovala před týdnem a ne před měsícem. Je sice pravda, že duben byl extra super stresující, ale tohle to!? Nedá se nic dělat, jdeme na to, ať to máme z krku :-)


Tento měsíc tu mám jen šest ubohých kousků a jsem na sebe dosti naštvaná. Snažím se spotřebovávat co to jde a ono to nějak nejde :-( Netuším, jak to ostatní dělají, že mají v přehledu vždy xy trilionu produktů a mě to nikdy nevyjde :-/ Pracovat tak musím i s tímto málem, 

Morning Energy od Clean and Clear se stal takovým klasickým pomocníkem na ranní čištění pleti. Je to dobrý gel na každodenní čištění a vzhledem k tomu, že je z edice Morning Energy s pomeranči pleť ráno krásně osvěží a pronikavou vůní vás snadno probudí. Odličovací olej od The Body Shopu jsem detailně rozebírala v TÉTO recenzi. Trvalo mi pět měsíců, než jsem se s ním pro-odličovala a kupovat ho znovu nebudu. Proč se dozvíte v reczi :-) Tělové mléko Oil Beauty od Garnier jsem měla podruhé a kdyby jsem s ním svou zkušenost prezentovala ZDE. Pokud jste recenzi nečetly, určitě na ní jukněte, pokud vám fakt, že ho mám již podruhé jako důkaz místo slibů nestačí. Pak tu mám fuskovní krém na nožky z Rossmanna, který je velmi příjemný. Po náročném dni chodidla uklidnil a zregeneroval. Snad jen kdyby pro produkty na nohy vymysleli páni chemici jinou parfemaci. Carmex už vám snad také představovat nemusím, profláknutý je dost a opěvuji ho asi tak v každém pátém článku a více chvály si snad už ani nezaslouží :D Labello a to především toto hydratační mu šlape na paty a velmi jednoduše ho seženete i v českých drogériích. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Ten Garnier chci hrozně zkusit, ale zatím mám tělových krémů a mlék velkou zásobu :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Garnier bych už ráda i zkusila :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. To tělové mléko od Garnier milujuuuuu ! :)
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Tělové mléko Garnier je úžasné, nejraději bych se s ním mazala pořád:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já zase kouknu po tom krému na nohy, něco takového potřebuju jako sůl :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Garnier je můj nejoblíbenějeí

    OdpovědětVymazat
  7. Gel od CC jsem viděla v poslední době dost v akci, tak díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)