L'oreal La Lacque

středa, listopadu 11, 2015




Krásnou, prosluněnou středu všem,
vítám vás u prvního článku tohoto týdne a poprvé také u nového vzhledu, který se vám, pěvně doufám, snad bude líbit. Stálo mě to kupu nervů, vše řádně promyslet, vymyslet a nastavit a výsledek je snad co nejpřehlednější, nejjednodušší, jemný a vše naleznete hned na první stránce. Body pro mě :-).
Dneska si budeme povídat o dalším z produktů na rtíky, který jsem si přivezla ze svého cestování po USA. A nebude ani posledním. Ono kdybych mohla, tak píšu do konce roku jen o produktech na rty a něco mi možná vystačí i na leden. Takový jsem blázen. To by vás ale určitě nebavilo, takže rtěnkové maniačky, takové jako jsem já, se mají na co těšit a vy ostatní se můžete kochat i jinými recenzemi. Dnes vás však rtěnková nemine a já doufám, že vás bude bavit tolik, jako mě produkt samotný.
 

 

 
Jak už samotný název článku napovídá, budeme si povídat o produktu od L'oreal, slavném La Lacque. Jestli vás tento trend minul, nevím, kde jste zhruba tak poslední rok byli. Tento rtěnkový hybrid byl totiž uveden na americký trh již v loňském roce jako limitovaná edice. Všem se ale zalíbil tak, že se ho L'oreal rozhodl na trh vrátit a tentokrát permanentně. Prodává se ve dvou variantách, sametové La Lacque a matné La Matte. Na výběr je po pěti odstínech z každé kolekce a odstíny se linou od tělových, nude, po výrazně červené, fialové a růžové. Nebyla bych to ale já, abych nesáhla po příjemném, jemně narůžovělém odstínu 209 Choco. 
 
 
 
La Lacque je takový hybrid mezi rtěnkou, pastelkou, leskem a balzámem. Jednoduše řečeno, asi vše, co byste od produktu na rty potřebovaly v tom ideálním složení. Výrobce jej popisuje jako lesklou, plně pigmentovanou barvu na rty.
Pokud mě paměť nešálí, cena byla snad 10 dolarů a balení obsahuje 0,9 gramu produktu. Což je, řekněme si upřímně, strašlivě málo a opravdu nechápu, jak mohli dojít k tak strašlivě vysoké ceně. Problém je, že bych to za něj utratila kdykoli znovu.

 
 
Nevím jak vy, ale já mám strašlivě ráda vše inovativní a nové, rozdílné a netradiční. Takže když si můžu koupit něco jiného, než klasickou, "nudnou" rtěnku, jdu do toho.
Navíc, viděly jste to překrásné balení? Uzounká tužka v plastovém obalu, jejíž designem upoutáte každou kamarádku, která nic podobného ještě neviděla. Na první pohled totiž vypadá jako konturka, tak úzká a jemná je. Jaké je to pak překvapení, když vaše rty bez problému zahalí do velmi pigmentované, lesklé barvy. 
 
 
S tužkou se na rtech opravdu velmi dobře pracuje. Produkt k nim lehce přilne a drží, nijak se nerozpíjí a po rtech necestuje. Aplikace je příjemná, tužka je extrémně krémová a formula až hydratační. Samozřejmě musíte počítat s tím, že díky lesklosti a krémovitosti tento produkt nebude přeborníkem ve výdrži, ale pěkné čtyři hodinky si na vašich rtech posedí. 
 
 
Jsem velmi ráda, že jsem dala na recenze youtuberek a tento skvost si pořídila. Je to jeden z mála produktů, kterých si na rtech ani nepovšimnete, jak je lehký a přitom vypadá opravdu krásně. Lesk jako blesk drží po celou dobu výdrže rtěnky a díky tomu, že po sobě nezanechává stain, ho můžete kdykoli bez obav aplikovat znovu, či si vybrat úplně jinou barvu.
Za mě rozhodně paleček nahoru a pokud budu mít možnost, porozhlédnu se i po jiné barevné variantě.
 
 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Škoda že se neprodávají u nás :( Ten odstín je krásný, i když ta cena je teda vážně docela přestřelená :/ To mi ale u L'orealu přijde skoro u všech produktů :/

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda že se neprodávají u nás :( Ten odstín je krásný, i když ta cena je teda vážně docela přestřelená :/ To mi ale u L'orealu přijde skoro u všech produktů :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice ano, na druhou stranu si za kvalitu bez problémů připlatím. Tohle je ale fakt docela nářez :D

      Vymazat
  3. Vypadá opravdu pěkně, vážně škoda, že ho u nás nemají. Třeba snad jednou... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nový vzhled blogu se mi moc líbí a barva výrobku taky <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ó páni, vypadá fakt skvěle a to balení, to je fakt luxusní, také se mi moc líbí inovativní věci, takže to budu muset okouknout na ebayi, jestli ji neseženu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to nádherně, snad se jednou dostane i k nám

    OdpovědětVymazat
  7. vyzera super! keby bol u nas kludne by som ho skusila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)