InnerBeauty Awards 2015: Face

středa, ledna 27, 2016

Krásný dobrý den, 
vítejte u třetího dílu seriálu InnerBeauty Awards 2015, kde si povídáme o těch nejlepších produktech uplynulého roku, či produktech, které mám ve své sbírce už nějakou tu dobu a jednoduše bez nich nemůžu žít. Dnes si budeme povídat o produktech na obličej a já se vás jako vždy ptám, bez jakých produktů nemůžete žít vy. 


Potom, co korektor do pleti řádně zapracujete, si pěkně sedne a celý den se nikam nepohne. Ať už s bází či bez ní, působí velmi svěže a lehce, sametový finish dodá pleti na zdravém vzezření a krásně vás prozáří. Korektor se neslévá, nehrudkuje, neopadává. Vydrží mi od rána do večera a jsem z něj jednoduše unesená. Oproti Fit Me, který také miluji a na blogu jsem ho kolikrát opěvovala je značně jemnější a lehčí.


Makeup je poměrně tekutý, ne nijak extra, ale na to, že je ve vymačkávací tubě tak docela dost a musíte si sílu, jakou vyvíjíte na balení hlídat. Nanáší se božsky (spíš se mi osvědčit klasický buffing brush či prstíky, plochým štětcem musíte sakra zapracovávat a vůbec nejlepšího efektu docílíte houbičkou). Práce s ním je jednoduchá, k pleti rychle přilne a opravdu úžasně jí zmatní. Víte, jsem člověk, který má problém s t-zónou stejně si jí i s tímto makeupem budu vždy v průběhu dne přepudrovávat, ale efekt hladké, sjednocené a matné pleti je s tímto makeupem opravdu viditelný. A to tak, že se mě první den na něj ptalo hned několik spolužaček. Vydrží celý den bez hnutí a bude čekat, než jej večer odlíčíte bez cucek či suchých míst. 


The Body Shop: Honey Bronzer, Recenze na tento produkt brzy ... 


True Match pudr: Pleť se vyvíjí a produkty, které jsme v minulosti třeba nemilovaly si můžeme v záhy znovu oblíbit. Ještě před rokem jsem True Match pudr považovala za takový malý love/hate produkt, o kterém jsem psala již tady a za svou lásku jsem považovala Stay Matte. Ten sice miluji pořád, ale musím říci, že pokud je True Match v akci a ne za těch nehorázných tři sta korun, bez rozmyslu ho láduju do košíku protože vím, že mě nezklame. 
Rimmel Stay Matte :Naprostá jednička mezi všemi dobrými pudry v drogérkách. Perfektní pro normální a mastnou pleť (na té sušší zanechává šupinky). Ohromující výdrž (když ho ráno v 8 nanesu a vyrazím do školy, přepudruji se během dne nanejvýš 1x). Je malý, kompaktní, všude se vejde. Vyrábí se v nepřeberných variantách (já vždy sahám po 1: ta je transparentní). Cena je 89 Kč za 14g produktu. Jedno balení  mi vydrží zhruba 3 měsíce.


Luminoso, Milani: tvářenka je zapečená, ale nepřipomíná mi žádnou klasickou zapečenou tvářenku, kterou vlastním. Její částečky jsou jemňoučké a upřímně, dost práší. Na aplikaci tak volím hodně hustý a jemný štětec, kterým jen na tvářenku lehce "naďupkám" a pak přecházím rovnou k aplikaci na tvářičky. S tvářenkou samotnou se pracuje perfektně, k pleti přilne pomalu, máte tak dostatek času na zapracování a správné umístění. Ačkoliv je barva výrazná (spíše jako rozjasňovač) a pigmentace naprosto brutální tak, že jsem po první aplikaci musela obličej umýt a začít s líčením nanovo, zvyknete si "ďupkat" rychle. Barva je ideální na projasnění obličeje a tvoří perfektní kombinaci s matným bronzerem, který s ní ráda používám (Sunny od NYC). Tvářenka jemně voní, nicméně mi nic výrazného nepřipomíná a pochopitelně, jestli nestrčíte nosík přímo nad ní, tak nic neucítíte. 
Sama o sobě pak zvládne celodenní zápřah v práci i ve škole bez toho, aniž by ztrácela intenzitu, či se snad úplně vytratila či opadávala. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Anti age korektor me hodne laka, snad se k nemu nekdy dostanu nebi se zacne prodavat i u nas. Z pudru jsem si ted nejvic oblibila pudr od Catrice a tvarenka od Milani vypada nadherne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anti age korektor me hodne laka, snad se k nemu nekdy dostanu nebi se zacne prodavat i u nas. Z pudru jsem si ted nejvic oblibila pudr od Catrice a tvarenka od Milani vypada nadherne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že ano, je to strašlivá škoda, že tu ještě není.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)