Kat Von D Tattoo Liner x Tarte Precision Long Wear Liner

čtvrtek, února 25, 2016

Krásné dobré ráno, 
je úžasné, když se díky blogu s někým novým seznámíte, popovídáte a padnete si do noty. Je ještě mnohem lepší, když vám přátelství vydrží, scházíte se i mimo blogerské akce a máte si stále co říci. A je super, že si můžete dávat kosmetické dárky, či přivážet novinky z cest a rozšiřovat si své obzory. Díky Kátě (její blog sledujte TADY) se mi do rukou dostala tato malá krabička plná zázraků z americké Sephory. Vyzkoušeno už mám dostatečně, takže vám povím, jaké že produkty uvnitř balíčku jsou. 


Americká Sephora je svými "best of" balíčky proslulá. Naleznete v nich vše od rtěnek, laků, pudrů, štětců až třeba po tužky na oči konče. V Draw the Line balíčku bylo celkem šest produktů, které by měly být tím nejlepším, co v Sephoře naleznete. No a protože tam byl i všemi vychvalovaný Tattoo Liner od Kat Von D a kousek od Tarte, musela jsem ho mít! Balení vyšlo na 30 dolarů, což je super cena za to, že můžete vyzkoušet rovnou šest produktů a pak se rozmyslet, jestli si pořídíte plnou verzi některého z produktů. 



Jak jsem již psala, v balení je celkem šest kousků, z toho tři mini verze a tři klasická, velká balení. Značky jsou úchvatné. Smashbox, Tarte, Stila, Urban Decay, Sephora i Kat Von D. Prostě, ideální dáreček pro kosmetického maniaka. 


Plná verze Smashbox vodě odolné tužky na oči v odstínu Sumatra je matná, tmavě hnědá se studeným podtónem. Ideální pro dny, kdy nechcete ostrou černou, ale přeci jen chcete svému looku dodat něco pěkného navíc. Na víčku drží skvěle celý den, ve vnitřní lince dá několik hodin. Je to super tužka, avšak nic převratného. Za zkoušku však stojí, vždyť je to Smashbox. 


Od Tarte je v boxíku Precision Longwear Liner. Má tygrovitý obal a dlouhatánský hrot. V porovnání s Kat je však poměrně neohebný, hrubý a špatně se mi nanáší. Mám totiž poměrně malé oči a když tužky nanáším, jsem nejraději, když je hrot krátký a přesný. Dlouhý hrot bude super pro ty, kteří rádi nosí umělé řasy, protože s ním snadno zamaskují jakékoli přechody a lehce se dostanou pod linii umělých řas. Barva je černo černá, o tom žádná, ale třeba oční stíny už tak dobře nepřekrývá, což je podle mě docela škoda. 


Smudge stick tužka na oči od společnosti Stila je vodě odolná a jediná automatická, vysouvací tužka na oči, která v balíčku je. Ideální řešení pro ty, kteří neradi ztrácí čas krouháním. Jakmile jí nanesete a necháte zaschnout, už se z oka ani náhodou nehne a vydrží na místě celý den. Než si však pořádně sedne, můžete jí pěkně blendit či použít na smokey eye. Tohle je jedna z těch "full size", které v balení jsou a určitě stojí za vyzkoušení. 


Barvu do tohoto setu vnáší Urban Decay. Odstín Vice je tmavě fialová s jemnými růžovými částečky třpytek, které však po aplikaci těžko uvidíte, jedině že byste snad svůj zrak směřovali z pěti centimetrů. Fialová je barva, která sedne každému očku od hnědých až po zelené a dodá vašemu pohledu to "něco" navíc, rozhodně se jí nebojte. Tyto tužky jsou velmi jemné a lehce se nanáší. Někdo je jejich fandou. Nicméně, pro mě nejsou zcela ideální, protože mi na vnitřní lince vůbec nevydrží a i na vrchním víčku se mi dost rozmazávají. 


Zástupce od Sephory je jejich klasická tužka v odstínu Black Lace. Seženete jí i u nás. Není to sice černo černá, ale má matný finish, dá se blendit pro smokey look, je vodě odolná a cenově dostupná. Tohle je mini verze, klasická je o trošku větší. Krom černé jí navíc seženete asi ve stovce dalších variant a poměr cena/výkon se tu opravdu vyplatí. 


A nakonec také všemi vychvalovaný Tattoo Liner od Kat Von D v odstínu Trooper, tedy černo černá. Ačkoli jsou tyto linky ve fixu v boxu zastoupeny nejmenší velikostí, vydrží vám minimálně na několik desítek použití. Hrot je ostrý, složený ze stovek malých štětinek, přesný, perfektně vykreslí konturu oka a i po těch několika desítkách použití, je stále v perfektním stavu. I když jsem ze swatche na ruce byla nejdřív dost zklamaná (číslo 6), na oku vidíte skutečně černo černou. Bez problému překryji sytě jakýkoli oční stín, který ten den máte a celý den drží a drží. Nehne se, má sametový finish, vykreslíte s ním jak úzkou, tak sytou linku a je prostě super. Chápu, proč se do něj všichni zamilovali, protože já mám teď nového oblíbence :-)


Swatche v pořadí uvedených tužek. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Tattoo liner bych ráda vyzkoušela, i když já jsem spíš na tekuté linky. Ale jestli je vážně tak dobrý... klasické tužky prakticky nenosím, takže celý set by asi nebyl nic pro mě. Ale obecně jsou americké Sephora sety hodně lákavé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou neuvěřitelné, jaká škoda, že něco podobného u nás nefunguje. A Tattoo Liner je fakt pecka!

      Vymazat
  2. Ja mam nejradeji tekute linky, ale nektere tuzky vypadaji opravdu lakave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tekuté jsem nepoužila ani nepamatuji. :-) ale jestli ti to s nimi jde, tak smekám.

      Vymazat
  3. Jsem ráda že se ti všechno líbí :) Kdy půjdeme zase na kafe? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nadšená a to tu ani nepíšu o tom rozjasňovači, to je <3. Stačí říct :-) Ráda se zase přijedu podívat.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)