Annabelle Minerals aneb mé poprvé s minerální kosmetikou

středa, dubna 13, 2016

Jelikož vím, že jste všechny stejné kosmetické nadšenkyně, jako já, tak jsem si naprosto jistá, že vám neunikl fakt, že na český trh vstupuje nová kosmetická značka, Annabelle Minerals, která, jak již z názvu samotného vyplývá, hodlá na trhu prorazit s dekoratvní, minerální kosmetikou. Stejně tak dobře ale vím to, že zkoušet nové, neznámé značky si žádá dost velkou odvahu a nebo někoho, kdo vám případně výrobky může či nemůže doporučit. V tom druhém případě nastupujeme do hry většinou my, blogerky a jak už to tak ve většině případů bývá, záleží jen na vás, zda po přečtení recenze váš zájem o výrobky vyletí nahoru, či klesne na dno. 
Pojďme si dnes tedy popovídat o této nové značce a podívejme se na to, co nám nabízí. 


Annabelle Minerals je polská značka, která vyrábí přírodní, minerální kosmetiku. Všechny výrobky obsahují pouze čtyři 100% přírodní složky (slídu pro rozjasnění, oxid zinečnatý pro matující efekt, oxid titaničitý pro perfektní krytí a oxid železnatý a ultramarín pro vytvoření perfektního odstínu) , ochranu před UV zářením a značka netestuje na zvířatech. 
Na e-shopu http://www.eshopannabelle.com/ si můžete vybrat z nabídky makeupů (matující i rozjasňující), tvářenek, korektorů, očních stínů a nepřeberného množství příslušenství. Jako skvělý nápad mi přijde možnost objednání vzorků, takže si můžete doma v klidu vyzkoušet odstín i typ produktu, který by vám nejvíce seděl. To je, řekněme si upřímně, velké plus, zvláště u nové značky, kdy si nemusíte být 100% jisté, jaký odstín vám sedne. 


Já jsem na zkoušku zvolila matující i rozjasňující makeup, štětec, abych je měla čím vyzkoušet a také korektor. Musím říci, že mi byl zaslán naprosto skvělý odstín makepu a i když bych mohla mít korektor v té nejsvětlejší verzi, dokázala jsem si s ním poradit a vyzkoušet jej dosytosti. Makeupy jsem testovala den za dnem v nejrůznějších podmínkách i počasí, abych viděla, jak si obstojí v porovnání s klasickými, tekutými makeupy, které obyčejně používám. 


Nejdříve ale ke štětci, který je určen k nanášení minerálního makeupu. Ten mě totiž překvapil nejen svou jemností, ale také hustotou štětinek, které obsahuje. Je velmi precizně proveden, má dřevěné tělo a po stranách je jemně zkosený dolů. Makeupy se mi s ním skvěle nanášely a zapracovávaly do pleti. Takže za štětec to je určitě jednička. 
Mimochodem, věděli jste, že sypký makeup musíte zapracovávat do pleti, až když je úplně suchá? Tudíž musíte trošku prodloužit čekání po aplikaci denního krému, abyste si zajistili, že jednotlivé částečky se k pleti dobře uchytí a vydrží na ní celý den. 


Makeup, pudr a ostatně i tvářenka, co jsem měla možnost vidět, jsou baleny ve stejném konceptu. Kalíšek je průhledný, uzavřen plastovým víkem s otvory, abyste si produkt mohly vysypat dle požadovaného množství (já jsem tak činila přímo do víčka), v horní části je pak ještě menší plastové víčko, abyste mohly sypkou část uvnitř uzavřít a nevysypávala se vám (já jsem jí vyjmula, protože mě nijak netěšila), plus celé balení je uzavřené šroubovacím, černým víčkem s jednoduchým avšak výřečným nápisem značky. Popisky jednotlivých produktů naleznete vespodu balení.


Pokud bych vám ze všech tří produktů mohla doporučit jeden, který musíte mít, pak to bude matující makeup (na obrázku uprostřed). Jedná se o naprosto skvěle krycí produkt, který na pleti od rána do večera drží a drží. Štětcem se opravdu velmi dobře nanáší a zapracovává do pleti, nevytváří mapy, ani v mém problémovém místě kolem nosu se nesypal a nešupinkovatěl. Zakryl dobře začervenání a jemné barevné nedokonalosti na pleti a hlavně, večer jsem měla stále co odličovat. Jestli jsem nějakým produktem byla překvapena, pak určitě tímto :-)


Na druhé straně, pokud byste se něčemu měly podle mě vyhnout, je to rozjasňující makeup (na fotce vpravo). Ten v sobě totiž obsahuje extrémně reflektivní částečky slídy, díky kterým celý efekt nepůsobí vůbec jednolitě a dokonale. Naopak, po nanesení vypadá pleť nedokonale a makeup má tendenci opadávat a srážet se k právě zmiňovaným částečkám. Dokážu si jej přestavit jako rozjasňovač, tak jej ostatně nakonec používám. Když jej jemně nanesete na lícní kosti, lehce je prozáří a rozjasní, nanášení na celý obličej však jednoznačně nedoporučuji. 


A na konec tu mám korektor (na fotu vlevo), který je vysoce, ale vysoce krycí. Velmi mile mě překvapilo, že si poradil s nejedním pupínkem i s tmavým očním okolím. Dobře na pleti držel a jednoduše se roztíral. Stejně jako u matujícího makeupu jsem i večer měla co odličovat a v průběhu dne se neztrácel ani nehrudkoval. Co více si přát? 

Aplikace minerálního makeupu je extrémně jednoduchá, rychlá a snadná (až tak že bych s ním dělala 3 minut makeup challenge). Produkty k pleti velmi dobře přilnou a na pokožce sedí a sedí nehnutě celý den. V průběhu testování jsem nikdy neměla problém je mixovat s dalšími ať už pudrovými, či krémovými produkty, nic jim nevadilo. Navíc, pokud jsem použila minerální makeup, nepotřebovala jsem pleť již více zapudrovat, jelikož makeup v průběhu dne pokožku matnou udržel sám o sobě. Pokud se tedy naučíte bojovat s troškou prachu, kterou po sobě vždy po líčení zanecháte a naučíte se s produkty šetrně pracovat, můžu vám je jen doporučit. 
*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Poprvé minerální makeup? Já jej používám už leta a na tuhle značku si brousím zuby. Mám moc ráda bare Minerals, ale i Lucy minerals. Celkově minerální makeup je parádní pro problematickou pleť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, kde je kupuješ? Já používala UMA z drogerky a oni nějak už nevyrábějí použitelné odstíny nebo co, takže hledám. :)

      Vymazat
    2. Tak to ráda slyším :-) Já jsem kolem BM vždycky jen procházela a nelákalo mě to, takže jsem ráda, že jsem dostala šanci se podívat na zoubek právě AM!

      Vymazat
    3. UMA opet je skladem i ve svetlejsich odstinech, ale asi to nebude uplne to same jako driv :( Zatim jsem nezkousela, mam nastesti zasoby stare verze :)

      Vymazat
    4. Tak to je ten správný čas na to vyzkoušet Annabelle :-)

      Vymazat
  2. Jsem překvapená těma suprovýma světlýma odstínama, přesně pro bledulky paráda :). Už jsem je v blogosféře zaznamenala a čtu pozitivní ohlasy Kači :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, také jsem na ostatní recenze koukala a nejsem překvapená, že jsou pozitivní.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)