L'oreal True Match Lumi Cushion

pondělí, října 24, 2016

Krásné pondělní ráno všem, 
jste po víkendu odpočinuté a připravené se vrhnout do nového pracovního, či školního koloběhu? Já se tento týden trošku poflákám, tedy, ne zcela, ale školu jsem hodila za hlavu. Zatím co čtete tento článek, se procházím po Francii a čekají mě tu ještě další tři dny. Ale nebojte, na vás jsem nezapomněla a díky technice, která mi umožňuje články přednastavit, vám přináším povídání o produktu, který byl v srpnu uveden do našich drogérií. 


Jakou ironií je, že jsem se v USA, kde jsem si Cushion makeup od L'oreal na doporučení Jacklyn Hill hodlala pořídit, dozvěděla, že se k nám tento makeup, byť pod pozměněným jménem a designem také chystá, zatím co se můj kousek již úspěšně válel v kufru a čekal na to, až ho vyzkouším. Někdy se totiž velmi, velmi pozdě, ale přeci dočkáme produktů, které dle mnohých stojí za vyzkoušení. 


Cushion makeupy vzbudily pozdvižení ve světě již minulý rok a postupem času nabírají na oblibě. Nebylo tedy divu, že se z high end kosmetiky pomalu, ale přeci začaly prodírat i do drogérií a kdo jiný by si je měl jako první vzít na paškál, než gigant jako L'oreal. A tak ho tu máme, makeup, který je napuštěný v houbičce. Jup, je to tekutý makeup, který aplikujete pomocí tlaku na houbičku, do které je napuštěn. K aplikaci můžete použít přiloženou labutěnku, svůj štěteč, prsty či houbičku. 


Myslím si, že L'oreal si s celým konceptem obalu poradil moc pěkně. Plastový obal je lehký, skladný a přesto skrývá mnoho věcí. Pěkně velké zrcátko, aplikátor, makeup je zajištěn ochranným krytem. Nebudu tu rozebírat hygienu. Myslím si, že když používáte makeup jen na sebe a staráte se o aplikátory, které používáte, tak se není čeho bát. Alespoň mě se pleť za dobu používání nijak nezhoršila, neobjevily se pupínky či nic podobného. Nezapomeňte však houbičky vždy dobře utěsnit, aby se vám makeup nezačal kazit a nenalétaly do něj ošklivé bakterie zvenku. 


Do našich končin se dostal makeup samotný, ale bohužel se k nám nedostaly odstíny, které byly v nabídce v USA. V Česku máme  odstíny 1-4, bohužel ani jeden neodpovídá mému "light ivory", který jsem si sebou přivezla. Škoda. Sedí mi totiž naprosto skvěle, je do 2 nejsvětlejší odstín se žlutým podtónem. Co budu dělat, až mi dojde, to tedy netuším. Budu muset podniknout detailní rozbor odstínů, které nám naše drogérie nabízí. 


Osobně se mi makeup nejlépe nabírá houbičkou. Buď tou přiloženou, nebo mým klasickým beauty blenderem. Přišla jsem na to, že štětec se mi v produktu nerovnoměrně obalí a to se mi nelíbí a patlat se v makeupu rukama se mi také nechce. Plus, když makeup houbičkou do pleti dobře zapracujete, zůstane s vámi celý den. Když jsem jej nanesla štětcem, mel tendenci se rozmazávat a mizet v okolí očí (nosím brýle) a to se mi také nelíbilo. Avšak jak jsem řekla, když ho kvalitně zapracujete do pleti a zapracujete, zůstane a ani se nehne. Výrazně mu také pomůže fixační sprej, takže pokud jej máte, určitě ho použijte. 


Makeup má lehké až střední krytí, dá se vrstvit a nehrudkuje, pokud s ním dobře zacházíte. Je to ideální volba na den, kdy chcete pleť sjednotit a nezabývat se dokonalou, zdlouhavou aplikací. Pomocí tohohle kousku sjednotíte pleť za pět minutek a můžete vyrazit ven. Stojí za to? Určitě. Naleznete svůj ideální odstín? Tím si nejsem bohužel jistá...

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Tenhle make-up jsem ještě nezkoušela, ale určitě se na něj tady ve Španělsku kouknu, třeba tu mají i jiné odstíny. Ať se ti ve Francii líbí! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej! Myslím si, že tam na výběr bude.

      Vymazat
  2. Obal vypadá skvěle, ale nesednu si asi s odstíny. :/

    OdpovědětVymazat
  3. No tak pro mě ty české odstíny co jsou tady nic není pro mě. Jsem ráda aspoň za nejsvětlejší odstín Rimmel makeupu :) Jinak je to slabota. Makeup vypadá dobře a ráda bych takový vyzkoušela.

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, už nevím, co s tím dělat. Firmy jako by neposlouchaly

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)