Physicians Formula Butter Bronzer

pondělí, prosince 19, 2016

Krásné pondělní ráno, 
Vánoce a svátky jsou již skoro za dveřmi, další rok se blíží ke konci a já si říkám, kam nám ten čas jen utekl? Už jen 5x do postele a Ježíšek bude za dveřmi. Máme tu však také poslední týden článků na blogu. Přes svátky dám dohromady všechny poklady na InnerBeauty Awards 2016 a v lednu se pak vrhneme do recenzí s plnou parádou, jelikož se mi toho doma přes prosinec nahromadilo docela dost. Tento týden odstartuji bronzerem od Physicians Formula. 


Teď si možná říkáte, jestli jsem se dočista nezbláznila a proč sakra píšu o bronzeru v prosinci. To vám tedy řeknu, že já bronzuji poctivě každý den, jinak bych byla jako sněhurka. Tento kousek je navíc jako dělaný do chladných měsíců. Má studený podtón, je bez jakéhokoliv lesku či třpytek a proto je naprosto ideální ke klasickému konturování. Mám variantu light, která mi na zimu sedí jako ušitá a na léto by to chtělo asi tmavší medium. Výhodou je i to, že naprosto božsky voní (jako tropická dovolená) a kdykoli se na to roztomilé balení podívám, nemůžu se dočkat, až budu moci uklidit kabáty a kozačky. 


Celý obal je plastový, lehký a velmi kompaktní. Vrchní víčko je průhledné, takže dobře vidíte, po čem to zrovna saháte. V balení se navíc neukrývá jen samotný bronzer. Naleznete u něj také dost velké zrcátko a štetec. Ten sice není žádný chuligán a práci odvede, já si však na aplikaci vždy raději beru svůj oblíbený štětec na bronzer, Real Technique Blush Brush. V balení je 11 gramů produktu a cena byla někde kolem 15 dolarů. Koukala jsem, že na několika českých eshopech se dá tu a tam sehnat, takže kdyby vás okouzlil, máte šanci po něm sáhnout. 


Jestli mě na tomto produktu něco překvapilo, tak to, s jakou jemností je pudr namletý. To se u bronzerů většinou moc často nestává, mívají minimální prášivost a vždy je na ně potřeba štětcem trošku více přitlačit. Alespoň to bylo takhle u všech, které jsem dosud vyzkoušela. Tenhle bronzer je však extra jemný, stačí se ho štětcem dotknout a prášek z něj sám vyletí. To, že práší, mu však nebere ani chlup na preciznosti aplikace, ideální barvě, skvělé výdrži a příjemné vůni (vím, to není důležité).


Musím tedy s klidným srdcem říci, že jsem na doporučení Kathleen Lights (určitě znáte) udělala velmi dobře a jsem neskutečně ráda, že jsem ho vyzkoušela, jelikož se jedná o precizní kousek z drogérie. Už jsem tu kolikrát plakala nad tím, že se u nás Physicians Formula neprodává a upřímně, ani asi nebude. Avšak pokud pojedete za moře na dovolenou, pište si ho na seznam a nebo, jak jsem již psala, uhánějte české eshopy. Tam si sice dost připlatíte, ale zrovna u tohoto produktu to za to stojí. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Tý jo líbí se mi hlavně balení a rozhodně vypadá dobře :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Balenie je krásne letné. Ja som kedysi dlhé obdobie tiež poctivo používala bronzer každý deň, teraz už pomenej, keďže ma tie, čo mám doma celkom omrzeli. Treba asi kúpiť nový bronzer, nech sa môžem na tvári vyhrať s niečim novým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střídat výrobky je nejlepší. Je pravda, že se po chvíli mohou omrzit.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)