Dermacol Matte Mania tekuté rtěnky

pondělí, prosince 11, 2017

Krásné pondělní ráno, 
vítám vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na zoubek novým tekutým rtěnkám od Dermacol. Rok 2017 byl rokem tekutých rtěnek a teplých paletek a bylo by dost zvláštní, aby se k tomuto trendu nepřipojily i české značky. Matte Mania je tedy Dermacolí verze tekuté rtěnky (určitě víte, že mají i slavné 16H Lip Color, které jsou skvělé) která je na našem trhu novinkou. 


Dermacol se na to vrhnul s vervou a přišel na trh s 26 barevnými variantami těchto krásek. Já mám odstín 32, název rtěnky nemají. Strašlivě moc se mi líbí designové zpracování rtěnek, které se povedlo opravdu na jedničku. Tuba je plastová, průhledná, pouze s designovým názvem a vy tak bez problémů vidíte, po jaké barvě saháte. Víčko je matně černé a je opatřeno číslem odstínu. Na internetu dále můžete dohledat, že je obsah 3,5 (což je mimochodem sakra málo) a prodejní cena je v základu 199 Kč (posuďte sami, jestli je to na drogérku hodně, nebo málo). 


Aplikátor je klasický zkosený, pěnový a má tak akorátní velikost na nanášení produktu. Nemá žádnou prohlubeň, takže se na něm nezachytává moc produktu a tak budete muset v průběhu aplikace několikrát namáčet, abyste dostatečně zahalily rty. Aplikátor je jinak přesný a dobře se s ním pracuje. Rtěnka příjemně voní - nedočkáte se u ní takové té klasické chemické nechutnosti, ale je přivověná jemným vanilkovým aroma. 


Textura rtěnky je velmi tekutá - a to tak že se okamžitě velmi ráda rozbíhá po rtech, takže k ní bezpodmínečně potřebujete konturku. Je středně krycí, i v tomto odstínu je potřeba přejet rty dvakrát, abyste docílily plné pigmentace. Problém je pak ale v tom, že vrstvením zvyšujete tu tekutou vrstvu a tak má pak ještě větší tendenci se roztékat. Další problém je, že zcela nezasychá a rozhodně ne až do matna. Takže je potřeba rty zhruba po dvou, třech hodinách opravovat a to je tedy katastrofa. Na co je pak potřeba tekutá rtěnka? Na nic. Takže si ušetřete a těmhle krasavicím se v drogérii raději vyhněte. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Vypadá dobře, líbí se mi odstíny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujeme za recenziu. Dosť som premýšľala nad kúpou, ale vďaka Tebe ušetrím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou skvělé :) Ale teda koupila jsem si světlý růžový a na rtech se mi zdá hrozně tmavý, prostě v tubě vypadají dost jinak ://

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu rtěnku se chystám, mají hodně odstínů, takže si určitě vyberu...

    OdpovědětVymazat
  5. Já někde vyhrála světlý odstín 015 a jsem s ní docela spokojená. Zasychá dobře i ve dvou vrstvách. jedinou nevýhodou je, že zvýrazňuje vrásky a linky na rtech. Klidně bych si ji i koupila a není to propadák. Asi záleží na odstínu :-(
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Na tekuté rtěnky jsem přísná, prostě musí dlouho držet, to si radši připlatím za ty ze Sephory. Kdyby vylepšili recepturu, aby držely jako ty lesklé 16h, tak nemám problém.

    OdpovědětVymazat
  7. Já a tekuté rtěnky? Milani a Sleek propadák, Dermacol 16H jsem si "sundala" párkem v rohlíku. S tímto typem malovátek nějak nejsem kompatibilní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)