InnerBeauty Awards 2017: Skincare aneb to nejlepší pro vaši pleť

pondělí, ledna 29, 2018


Dobré ranko, 
opět vás vítám na nové stránce ságy na pokračování. Dnes si v rámci té nejlepší kosmetiky uplynulého roku či kosmetiky, která se drží na předních špicích (alespoň u mé maličkosti) představíme další produkty z řady pečující kosmetiky, které by vám doma rozhodně neměly chybět. V předchozím článku jsme si povídali o mé oblíbené řadě pečující kosmetiky Drops of Youth od The Body Shop, proto tyto produkty dnes vynechám a podíváme se na to, jaké další skvosty se skrývají ve světě kosmetiky. 


Pokud bych vám měla říct, jaká je moje druhá nejoblíbenější pleťová řada, pak je to bez pochyby Pep Start od Clinique a to především hydratační krém (modrá verze) a oční krém. Recenzi na oba přípravky si můžete přečíst TADY a TADY. Hydratační krém je jako dělaný pro zimní počasí, kdy potřebujete pleti dodat extra hydrataci a vzpruhu. Učinkuje opravdu do hloubky a s pletí dělá divy. Oční krém je příjemný, rychle se vstřebává a zjemňuje oční okolí. 


V půlce roku jsem také zkoušela Parasoftin, což jsou domácí exfoliační ponožky. Přestože je to téma, o kterém se moc nemluví a přípravek o kterým byste si nejspíše řekli "cože?" tak věřte, že opravdu bezvadně fungují a nenašla jsem nic, co by mi nožky dalo tak rychle do pořádku, jako právě tenhle výrobek. Celou recenzi naleznete TU


Oblíbenců od Astrid mám hned několik, protože české značky ráda podporuji a navíc, Astrid se se svou kvalitou vyšvihl do neskutečných výšin. Mým oblíbencem numero uno je však hedvábný čistící pleťový olej, jehož mám doma již pěknou zásobu a nikdy ho nedám z ruky. Naprosto perfektně a do detailu vás zbaví makeupu a to včetně voděodolného a zanechá vaši pleť jemnou na dotek. Celou recenzi naleznete ZDE


Dnes si dovolím ještě několik málo vsuvek na The Body Shop, protože tam naleznete jednoduše neodolatelné produkty. Jedním z nich je i úžasné tělové máslo z řady Almond Milk and Honey, která je určena pro citlivou pokožku. Mou nejoblíbenější vůní je sice Moringa, ale tyto produkty mají tak nádherně čistou vůni a navíc výborně fungují na zklidnění pleti, že si je sem dovedu uvést, přeci jen jsou v nabídce již přes rok a mohli jste na ně zapomenout. Recenzi naleznete TADY


Také Saloos patří mezi české značky starající se o blaho naší pokožky a já mohu za všechny skvělé produkty, které jsem vyzkoušela, uvést například jejich rostlinné oleje. Ty totiž můžete používat na ošetření pleti, kůže po celém těle, ale také vlasů. Jsou výživné, jemné, voňavé, hypoalergení a kdykoli potřebuji pokožku zklidnit či jí dodat extra dávku hydratace, vždy mi skvěle poslouží. Recenzi si přečtěte třeba TADY.


Nebylo by to roční zhodnocení oblíbenců, aby tu chyběl můj největší rozmazlující miláček, Dead Sea Salt Scrub od The Body Shop, který již dávno není novinkou, ale naopak produktem, který za každých okolností 100% potkáte v naší koupelně (mimochodem, mám jich aktuálně doma šest). Je to ten nejúžasnější, nejluxusnější a nejpříjemnější peeling, který jsem kdy vyzkoušela. Nejen, že vás zbaví odumřelé kůže, ale ještě k tomu zanechává pokožku extra vláčnou a jemnou. Pokud si chcete udělat radost (nebo někomu jinému) určitě si ho pořiďte. Recenze je ZDE

A to je ode mne vážení k dnešnímu dni všechno, dejte mi vědět, jaké produkty těšili vás a příště se podíváme na ty nejlepší produkty na oči. 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Astrid jsem už párkrát vyzkoušela a je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani s jednim produktem nemám zkušenosti, takže děkuji za tipy :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, ať ti dobře slouží, až je zkusíš :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)