7 Deadly Sins of Beauty

středa, června 27, 2012

Protože patřím mezi ty, kteří milují nejrůznější tagy, tématické články a videa, rozhodla jsem se, že pro vás vytvořím jeden z mých nejoblíbenějších a to 7 Deadly sins of Beauty tag. Hezky jsem si to všechno promyslela a tohle je to, co jsem vymyslela ....

1. LAKOTA (jaký je tvůj nejlevnější a nejdražsí kosmetický produkt)


Nejlevnější jsou bezpochyby ovocné lesky na rty od Essence. Když je zrovna nechytnete ve slevě, tak stojí 29 Kč a já je vlastním v několika variantách. A vůbec kosmetika Essence všeobecně má nejlevnější produkty u nás na trhu, které za něco stojí. :-)

Naopak nejdražším produktem, když vynechám parfémy je tvářenka Bella Bamba od Benefitu. Ta stojí 950 Kč.








2. HNĚV ( jaký produkt miluješ a zároveň nenávidíš + jaký produkt bylo nejtěžší sehnat)

Milovaným a zároveň nenáviděným kosmetickým produktem jsou pro mě jednoznačně rtěnky a to především růžové. Obdivuji slečny, které si je mohou dovolit nosit, nebojí se být výrazné a klidně si koupí oranžovou/zářivě růžovou/fialovou rtěnku. Já se v nich prostě necítím dobře, přestože vím, jak krásné rty dokáží vykouzlit.




Jaká věcička se U NÁS v ČR dala těžko sehnat? Když pominu všechny "top" značky, o kterých si můžeme nechat jen zdát, rozhodně musím zmínit Maybelline Color Tattoo. Kvůli nim jsem oběhla několik drogérek a našlapala několik kilometrů. Výsledek ovšem stojí za to a už teď vám mohu prozradit, že se směle zařadili na nejvyšší místo v žebříčku mé oblíbenosti. 







3. OBŽÉRSTVÍ (jaký je tvůj nejchutnější produkt)

Nechme stranou všemožné lesky, které by v této kategorii za jiných podmínek určitě zvýtězily a podívejme se na něco jiného. Scrubík na rty Lush ve verzi Sweet lips, to je jak olízávat cukřík. Kdo ho má, bude se mnou určitě souhlasit. Věcička, která mi nejvíce voní je toninig lotion od Clean and Clear Morning Energy. Vůně pomerančů a citrusů vůbec mi po ránu opravdu dodá kupu energie. Kdo jí ještě nemáte, určitě si jí upalujte koupit.








4. LENOST (jaký produkt při líčení vynecháváš, protože jsi líná ho použít)

Zřejmě nejjednoduší otázka pro mě - rozjasňovač! Ano, několik jich vlastním, ale donutím se je použít maximálně tak při hodně velké události, popřípadě na ples ...
Pak vidím, jak skvěle makeup s rozjasňovačem vypadá, chvíli ho používám a pak zase zapadne do zapomnění.

Je to škoda, protože se světlem dokáží dělat divy, ale já se k nim prostě v normálním denním líčení nějak nedokopu.







5. PÝCHA (jaký produkt ti dodává nejvíc sebevědomí)

Těžká volba mezi řasenkou a parfémem, ale volím druhou možnost. Krásný, příjemný, netradiční parfém, kterého si každý všimne. Jsem přímo posedlá pafémy Britney Spears. Ty z vás, které teď obrátily oči vsloup, pozor! Mají skvělou výdrž a opravdu, kdykoli si je "vezmu", každý se mě ptá, který parfém že to mám. 
Bez parfému bych ani nemohla vyjít z domu a každého taky "očuchávám". Přímo z duše pak nesnáším těžké "bolehlavy" kterými se některé dámy polévají snad na hektolitry.







6. SMILSTVO (jaká vlastnost tě u opačného pohlaví nejvíce přitahuje)

Jak tohle proboha souvisí s kosmetikou? :D :D 
Hmmmm, zajímavá otázka. Vlastností, které mě přitahují (které obdivuji) bude víc. Rozhodně mezi ně patří samostatnost, rozhodnost, cílevědomost, pokora, ochota ... Těch by bylo. :-) Přiznejte se, kdo má doma dokonalého muže? 

7. ZÁVIST (jakou kosmetiku bys nejradši obdržela jako dárek)

Vůbec nejsem náročná, beru cokoliv :D 
Na mém seznamu jsou:
Nars Laguna, Sigma štětce, Naked Palette, Too faced eyeshadow insurance a Revlon Photo Ready makeup a milion dalších. Jako každá dívka bych chtěla vyzkoušet všechnu kosmetiku světa. Kdyby mi chtěl někdo udělat opravdu radost, tak mým snem je se podívat do Los Angeles na IMATS.

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Povedené shrnutí. Možná bych to taky mohla zkusit sepsat. Můžu se zeptat na ty lesky Essence? Vždycky je ve stojanu okukuji, ale bojím se, že budou lepit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se bát, vůbec nelepí! Jsou hutnější, takže výdrž není nijak oslnivá. Ale za 30 korun, to je paráda :-)

      Vymazat
    2. díky, tak možná příště jeden vyzkouším. i když na Rimmel stejně nic nemá

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)