Sephora akce

čtvrtek, června 28, 2012

Jen blázen by se nezúčastnil! Akce 1+1 na značku Sephora, slevy 50% na parfémy, 30-50%  sleva na ostatní značky. No nechte to tam. Ještě štěstí, že jsem se stavila "pouze" v Sephoře v Liberci, kde je, no ... výběr nic moc. Budu to muset napravit návštěvou Prahy a to asi hodně rychle. 
Můj Project 10 Pan pokračuje následovně (jukni na fotku) a tak jsem se trošku odměnila. :-) No řekněte sami, že jsem si to zasloužila. 5/10 produktů spotřebováno!


Ale teď už rychle k Sephoře. Dnes vám sem dát fotky a na recenzi jednotlivých produktů se vrhnu později. Přecejenom je musím trošku otestovat. Takže, co že jsem si koupila?


Největší radost mám z kosmetické tašky. A říkám tašky, protože je pořádná. Právě taková mi na cestování chyběla. Vždycky jsem musela tahat několik menších taštiček a teď mám konečně takovou, do které se mi to vejde všechno. Má dvě otevírací kapsy, uvitř je jedna kapsička na zip, jedna vyjímatelná průhledná kapsa, dlaší vyjímatelná vnitřní kapsa a má i vnější kapsu na zip. Logo Sephora se táhne přes celou přední část. Má praktické ucho na vrchní části. Černo-růžový design už je jen třešničkou. Jsem z ní naprosto nadšená!




 Dlouho jsem přemýšlela, po čem sáhnout. Nakonec jsem se rozhodla pro rozjasňující pudr, který chválí všichni, kteří ho vlastní. Delší dobu už také toužím po oranžové tvářence a proto byla další volba jasná, zvolila jsem matnou, korálovou tvářenku. Nakonec jsem se rozhodla ještě pro rtěnku v tělové barvičce v elegantním pouzdře. 





Co jste ulovili vy? Nebo se do Sephory teprve chystáte? Podělte se!

You Might Also Like

18 úžasných komentářů

  1. Škoda, že se teď do Prahy nechystám, jinak bych taky vyrazila na nákupy. Ale budu doufat, že tu akci na podzim zopakují.

    OdpovědětVymazat
  2. jsi s těmi dny docela rychlé teda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Sephorou myslíš? To jen kvůli tomu, že jsem si musela jet do Liberce nechat zapsat zkoušku. Ne že bych tam jela účelně :D

      Vymazat
    2. jééé, jednak jsem udělala chybu a jednak to může vyznít i jinak, pardon :-)
      myslela jsem to tak, že jsi dost v rychlá v projektu 10 Pan :-) už 5 produktů, klobouk dolů :-)

      Vymazat
    3. Začala jsem dřív, než jsem napsala článek. :-) A taky jsem si vybrala takové produkty, aby mi to rychle ubývalo :D :D

      Vymazat
  3. Pěkné, pěkné :) Já se do Sephory chystám až zítra (se odměním za vysvědčení):D Snad ještě něco ulovím když ta akce trvá do konce měsíce :D A hodně se těším na recenzi na tu rtěnku, protože mě zajímá její výdrž atd :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí ten rozjasňující pudr ;) no jako obdivuju tě , že jsi se odhodlala pro 10 pan ,protože já bych to nevzvládla :D to nutkání ,že si musím kupovat pořádně něco nového ikdyž to nepotřebuju je totiž silnější než já :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to strašlivý, takže se snažím všechno spotřebovat co nejrychleji :D
      Vůle musí být!

      Vymazat
  5. Ja uz asi fakt musim pro ten rozjasnovac:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni ho hrozně chválí :-) Taky jsem na něj moc zvědavá!!!!!!

      Vymazat
  6. Ten rozjasňující pudr si chci už také delší dobu koupit, ale stále jo nějak nemám no :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže právě teď je ten pravý čas ho ukořistit :-)

      Vymazat
  7. Moje jediná záchrana je, že jsem momentálně mimo Brno, jinak bych asi taky neodolala a něco málo nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé úlovky! Já neulovila nic -úSephora), tato značka jde mimo mě, protože u nás není k dostání, bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  9. Ta taštička vypadá suprově, můžu se zeptat kolik stála ? Vypadá to že se tam asi co nejdřív stavim, a všechno skoupim :DD



    http://raspberryfromprague.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)