Kam rozhodně vyrazit na vánoční nákupy?

úterý, listopadu 27, 2012

Krásné ráno, vzhledem k tomu, že se můj počítač zbláznil a prochází velmi těžkým obdobím obnovy systému :-) dám mu dnes volno a podívám se s vámi na lákadla kosmetických společností, které nás před koncem roku chtějí vysát do poslední korunky! Všimli jste si, jak všichni přichází s novými a novými nabídkami? Osobně se snažím dárečky nakupovat již v průběhu roku, ale copak se dá těm úžasných věcem odolat? 


Posledních pár dnů máte na nákup vůně v parfumeriích Sephora. 


V drogeriích Rossmann na nás čeká 30% na produkty Dermacol, upřímně opravdu hodně uvažuji o tom, že právě této nabídky využiji. Co byste mi doporučovali ?


V Rossmannu nadále probíhá akce na vánoční balíčky. Pokud vlastníte zákaznickou kartičku dm, dostanete za 30 bodů slevu 30%.


Pokud si chcete udělat radost dražší kosmetikou, vyražte do Douglase. Nezapomeňte si vyzvednou jejich katalog, kde naleznete plno výhodných nabídek (dárečků) a také v něm naleznete slevu 100 Kč při nákupu nad 500 Kč.
Lush nabízí poštovné zdarma, takže pokud nechcete zkusit vyčkat na povánoční výprodej, rozhodně této šance využijte!



You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Pro Gioiu si musím tak jako tak, takže spojím příjemné(sleva) s užitečným(moje mi už dochází) :) A od Dermacolu uvažuji o té jejich řasence Imperial :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nevím, po jaké sáhnout, budu to muset řádně omrknout

      Vymazat
  2. Super tipy, také přemýšlím o tom Dermacolu, ale zatím ještě nevím co.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)