Vánoční přípravy

středa, listopadu 28, 2012

Nevím jak vy, ale já se každoročně, již v průběhu listopadu připravuji na vánoční období. Co nejdříve si sesumíruju dárky, výzdobu a všechny důležité věcičky, které budu v průběhu vánočního měsícem potřebovat. Nevím, kdo chytrej vy myslel, že zkouškové období začíná v prosinci a proto není nikdy času nazbyt dát vše do pořádku. 

Letos jsem jsem neodolala lákavým nabídkám a přeci jen jsem vybrala několik krásných balíčků, které snad mé milované potěší (doufám, že to teď někdo nečte :D) Již před nedávnem vyšla všemi očekávaná kolekce zimních krémů na ručky od Essence a tak jsem se jimi na toto období dostatečně zásobila (nejspíš mi zbude i na příští rok). Opravdu božsky vonííííí. Všichni mě dobře znáte, takže bych to nebyla já, abych trávila svátky bez Yankee candle. Tento rok jsem sáhla po novinkách. Curkově vonícím Sugared Apple, lehké Christmas Rose a kořeněném Home for Christmas. Klasikou u mě zůstává Home sweet home. Vánoce jsou nejkrásnějším obdobím roku a já se na ně pořádně těším!

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. tak pekne si sa zatiaľ pripravila ;D
    /zakašlem/ ja nič nemám ;´D /ako sa hovorí forever alone :D/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká koláž, já se připravuji skoro celoročně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) opravdu? Tak to je snad nejlepší, to už nemáš vůbec žádné nervy!

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)