Akce, akce, akcičky ...

úterý, února 19, 2013

Ahojky! Dneska jsem pro vás připravila přehled akcí, které právě probíhají, nebo nás v brzké době čekají. Všechny milujeme slevy, nebo ne? 

Fotka: Za 35 bodů získejte slevu 25 % na všechny produkty dekorativní a pleťové kosmetiky L´Oréal ve vašem nákupu. Pečovat o svou krásu je teď v dm ještě výhodnější!

http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/active_beauty/130166/loreal.html

V DM momentálně probíhá akce pro zákazníky, kteří sbírají bodíčky. Za 35 bodů můžete získat 25% slevu na kosmetiku L´oreal. Dále je pak v DM nová kolekce red/black, kterou si nejedna blogerka chválí. Mě nechává chladnou, ale jestli věci těchto barviček potřebujete, tak neváhejte a rozhodně si něco pořiďte. V cenovém bonbonku je od středy odličovací mléko a pleťová voda L´oreal 1+1. 


Kromě nové kolekce Essence Hugs and Kisses naleznete v Rossmannu v akci kosmetiku NYC. K makeupu Affinitone dostanete zdarma pudr. Také probíhá akce 2+1 na výrobky Clean and Clear. Takže já běžím pro své oblíbené tonikum, které mi došlo před koncem roku.



DIVOKÁ PÁRTY V PARFUMERIÍCH SEPHORA!

Zveme Vás na Divokou párty do parfumerií Sephora! Budete mít jedinečnou příležitost nechat se zdarma nalíčit našimi profesionálními vizážisty a využít speciální akce a nabídky na produkty dekorativní kosmetiky značky SEPHORA a exkluzivních značek.
26. 2. parfumerie SEPHORA Václavské náměstí
27. 2. parfumerie SEPHORA Arkády Pankrác
28. 2. parfumerie SEPHORA OC Palladium
1. 3. parfumerie SEPHORA OC Letňany
2. 3. parfumerie SEPHORA OC Chodov
3. 3. parfumerie SEPHORA Metropole Zličín

www.sephora.cz




Image Hosted by ImageShack.us


You Might Also Like

11 úžasných komentářů

  1. super tipy ;) clean and clearom si ma potešila ;) ide sa :))♥



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že ta akce sephora neprobíhá i v Brně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, také kvůli tomu do Prahy nepojedu, ale slečny z okolí si užijí

      Vymazat
  3. Rossmann jsem vzala útokem a konečně mám bronzer Sunny a mozaikovou tvářenku :) Článek mám na blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nakoupila v té akci NYC svůj oblíbený pudr :).

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak ten clinique mě docela potěšil! A to jsem chtěla tenhle měsíc začít konečně šetřit...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to říkám, a oni prostě vždycky nějakou akci vytáhnout musí!

      Vymazat
  6. Asi zajdu do DM pro slevu na L'oréal :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)