Novinky na rtíky

čtvrtek, února 28, 2013

Zdravím všechny krásky a přeji vám příjemný den. Nevím jak vy, ale já prostě nemůžu držet své předsevzetí a když už jsem opět šla kolem té Dm, musela jsem se tam jít prostě podívat! A světe div se, objevila jsem něco, co jsem prostě musela mít! Vy už dle názvu víte, že se jedná o pomocníky na rtíky, konkrétně tedy o rtěnky z kolekce ColorSensational, které mě upoutaly hned na první pohled!


Obě dvě barvičky jsou nude, i když každá trošku jinak. 605 Precious Beige je do hněda, zatímco 108 Pink Pearl je do růžova. V dm jsem je zrovna chytla v akci a stáli 99 Kč. Tuším že klasicky se pohybují někde kolem 129 Kč, takže to byl celkem dobrý kauf.


Rtěnky jsou balené v klasickém, plastovém, průhledném Maybellineském obalu, na které jste již všechny zvyklé. Každý obal má svou specifickou barvu. Samotná rtěnka je už pak v obalu, napodobenině kovu, pěkně schovaná. Rtěnky jsou bez jakékoliv ozdoby či nápisu, pěkně minimalistické. 


Jak jsem již psala v úvodu, obě barvičky jsou nude. Jedna do hněda a druhá zase do růžova. Obě slečny také obsahují shimmer. Píši schválně shimmer, protože samotné rtěnky neobsahují žádné třpytky, které by vám při případné aplikaci mohly vadit. Protože se jedná o Maybellinky a jak víme, Maybelline umí rtěnky, tak jsou krásně krémové, nijak výrazně nezalézají do vrásek a pěkně vydrží. Ještě jednou opakuji, že jsou nude a proto nečekejte záplavu barvy, spíše jemný nádech a příjemný odstín. Níže vidíte odstín Pink Pearl, Precious Beige byste totiž neviděli už vůbec :D


Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Rtěnky se shimmer nemám příliš v lásce, ale tyto vypadají báječně. Jsou opravdu takové jemné, přirozené...takové, které se v žádném make-upové sbírce neztratí. A za tu cenu? No, nekup to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasim! Tyhle krasky se rozhodne neztrati

    OdpovědětVymazat
  3. Už po nich dlouho pokukuji, nevím, jestli se jedná i o ColorSensational, ale nedávno jsem na ně v Tescu viděla 50% slevu:) Konkrétně na Andělu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je daleko, ale jestli se ti líbí, tak rozhodně neváhej a kupuj :D

      Vymazat
  4. Ja mam ty Color Sensational strasne rada, muj nejoblibenejsi odstin je Pink Brown, ktery je strasne podobny Mac Modesty. Je to takova barva, kterou jde pouzit kdykoliv a k cemukoliv=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té jsem už slyšela mnoho, ale pořád na ní nemůžu narazit. Asi je nějaká oblíbená!

      Vymazat
  5. Když jsem si je v DM zkoušela na ruce, tak mi připadali strašně málo pigmentované, a že jsem jich vyzkoušela hodně, byla jsem celá barevná :D. Možná to bylo těma zářivkama :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)