Garnier: Miraculous Oil

pondělí, září 30, 2013

Ahojky!
Víkend je opět, bohužel, za námi a je tu čas na další blogování :-)
Dnes pro vás mám recenzi na přípravek na vlasy, kterého jste si v regálu v drogerii možná ani nevšimly, jelikož nejrůznějšími olejíčky a zlepšováky se to tam teď jen hýří. Nicméně, až příště svou oblíbenou drogerií navštívíte, zkuste se tomuto kousku podívat na zoubek a věřte, že ho ve své sbírce rozhodně potřebujete!


Garnier Fructis Miraculous oil brushing express je suchý olej na vlasy z bez oplachové péče, který slibuje hned tři účinky v jednom. Za prvé, po jeho použití by vám vlasy měly schnout kratší dobu. Za druhé, měl by usnadňovat rozčesávání a dodat vlasům hebkost. Za třetí, vlasy by po jeho použití měly zářit jak z reklamy. 
Hned na úvod vám řeknu, na jedničku rovnou zapomeňte. Tedy, alespoň mé dlouhé a husté vlasy nijak o tom, aby uschly dříve než za hodinu nepřesvědčil. S dalšími dvěma body už ovšem souhlasit musím! Vlasy jsou po použití oleje opravdu krásně jemné, hebké, snadno se rozčesávají a jsou lesklé. 
Olej, který je na "drogérkový" krásně hutný jim dodá přesně to, co slabé a poškozené vlasy potřebují. Stačí dvě dávky, které rovnoměrně vmasíruji do konečků vlasů a hned jsou jakoby zdravější a na pohled mnohem zářivější. Efekt u mně netrvá až do dalšího umytí, nýbrž zhruba dva dny (vlasy si myji každý třetí). Navíc, olej můžete bez obav použít jako ochranný štít před teplem fénu. Já preferuji vlasy nechat proschnout do polo sucha, následně fénem docílit požadovaného tvaru a teprve do takto upravených vlasů olej vmasíruji pro docílení lesku jako blesku. 


Jak jsem již psala výše, olej má skvělou hustotu, ne jako ty rádoby vodičky, co se v drogériích kolikrát prodávají pod názvem Olej. Je jemně parfemovaný. Vůně mi připomíná květiny, nicméně po aplikaci není vůně nijak vtíravá a pokud používáte šampon, který je parfemovaný, rozhodně jeho vůni nepřebije. Do vlasů se olej zapracovává lehce. Na mou délku používám obyčejně dvě pumpičky, které vstříknu do ruky a pak je do vlasů vmasíruji. Naschvál píši do vlasů a to především konečků, jelikož olej je tak hustý, že bych aplikaci blízko k pokožce hlavy nedoporučovala, aby se vám vlasy následně zbytečně nemastily. Vlasy mám po měsíci používání pěkně vyživené a zdravé. 


Osobně vám tento zázrak mohu jen doporučit. Rozhodně se po něm příště v drogérii poohlédněte. 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Už jsem po něm v drogerii pokukovala, ale pořád si nebyla jistá, ale teď mě láká ještě víc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to je dobře. Rozhodně totiž stojí za vyzkoušení

      Vymazat
  2. Já mám pořád svůj Biosilk, který je parádní a snad nikdy nedojde. Ale tady na ten se fakt mrknu :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, biosilk mám také odzkoušený. Tohle je ovšem hodně muziky za podstatně menší částku

      Vymazat
  3. Tak ten si rozhodně přidávám na seznam olejíčků na vlasy, které chci vyzkoušet :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)