FOTD: Everyday Natural

středa, listopadu 12, 2014

Krásné středeční ráno, 
dnes si dáme ukázku super rychlého, každodenního, nenáročného, jemného líčení, které zvládne každá slečna za pár minutek s použitím základního kosmetického vybavení. 
Ať už spěcháte do školy, do práce a nebo se prostě jednoduše nechcete výrazně líčit, je tento look přesně vhodný pro vás. Je mým oblíbeným na hektické pobíhání po městě, nebo ranní směny, kdy se mi nechce stávat o těch 15 minut dříve a líčit se. Tohle totiž dáme do hromady za pět minut. 


Hlavním důvodem, proč jsem toto přirozené líčení nafotila, je kvůli použití oční tužky Scandaleyes od Rimmelu, na jejíž použití ve vnitřní linii oka se poměrně často ptáte. Chtěla jsem vám ukázat, že i když je na oku při blízkém záběru poznat, z klasického pohledu člověka, který k vám byť stojí blízko, nic nerozpoznáte. Pohled se vám však automaticky krásně rozzáří. 


Základem každého jemného líčení je bezchybná pleť. Jako základ mi skvěle poslouží Rimmel Match Perfection, který je do chladného počasí jako dělaný. Nejsvětlejší odstín mi padne, středně kryje a vydrží na pleti celý den. Nedokonalosti zakryji Fit Me korektorem, který dle mě dělá divy a zapudruji aktuálně používaným pudrem. Vykonturovat tvářičky, nenést tvářenku, zvýraznit obočí, přes celé víčko Yoghurt od NYX a vykonturovat ohyb oka paletkou od NYC.Vybrat oblíbenou rtěnku, v mém případě teď momentálně Peach Parfeit od Revlonu, řasenka a jde se. 





A jaké tipy na rychlo-líčení máte vy? 
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Pozor na zamenu NYC a NYX ;-) Jinak je to moc pekne liceni. Ja osobne jedu posledni dobou rychlovku a jsem i s linkami nalicena v cuku letu. Stridam modre, fialove, zlatohnede a cerne linky. Kdyz mam vic casu, pohraju si i se stiny :-) Pekny den! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Když se chci nalíčit hodně bleskově, tak vždycky sahám po bronzovém Color Tattoo. Vydrží mi celý den i bez báze a navíc na oku vypadají, jako bych si s líčením vyhrála tak 15 minut :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je také má oblíbená volba, ale někdy to chce něco jiného :D

      Vymazat
  3. Máš nový střih, že? Moc Ti to sluší :) A líčení je pěkné
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)