October empties aneb spotřebováno za říjen

pondělí, listopadu 03, 2014

Ahojky! 
Vítám vás u prvního článku tohoto týdne, kterým si shrneme mou spotřebu za uplynulý měsíc. Už předem říkám, že je to tedy nic moc a umím to i mnohem lépe. Čím větší je zima, tím hůře to jde. Možná je to také tím, že momentálně nemám školu a chodím více do práce, což také znamená více noční a méně kosmetiky, testování a líčení.  
Brečet nad rozlitým mlékem však nebudu a tak se rovnou vrhneme na jednotlivé produkty, které uplynulý měsíc padly za vlast a kterým musíme vzdát hold. 



Rexona Maximum protection, antiperspirant, o kterém jsem psala ódy již v oslavném článku, který naleznete pod odkazem zde. Jednoznačně nejlepší ochrana proti zápachu a pocení, kterou v českých drogériích seženete. Prozradím vám i malé tajemství a to fakt, že nedávno byla na náš trh uvedena další, nová verze a navíc k tomu probíhá tento týden v Rossmannu akce na výrobky Rexona. Seženete je s 50% slevou a dovolte mi říci, to se vyplatí. 
Zastavovat se nad suchými šampóny Batiste snad již není nutné. Uvidíte je v každých spotřebovaných produktech, jelikož co je začali prodávat v Douglas, tak mám doma při ruce každý měsíc minimálně dva. Nemůžu za to, že to jsou ty nejlepší suché šampony. Speciálně mám ráda především tento třešňový, který na víc úžasně voní. Pokud nemám při ruce Baptiste, tak mám v zásobě svůj druhý nejoblíbenější druh suchého šamponu a to Syoss Volume Lift, který svou práci také odvede velice dobře. Není tak silný, jako Baptiste a proto rychle ubývá, ale jak říkám, učinkuje. 
Z vlasové péče jsem spotřebovala Gliss kur, jemnou bezoplachovou péči, která se mnou byla po několik měsíců. Vstřikuje se do polosuchých vlasů pro zachování zdravých, silných a nelámavých vlasů. Krásně voní a o vlasy se opravdu pěkně starala. Šampon od Welly jsem používala někdy minulý rok a teď jsem se k němu po čase vrátila, jako ostatně ke všem šampónům, které v průběhu roku střídám jak fusekle. Tento šampon se řadí k těm dražším, ale vlasy udržuje čisté, zdravé, lesklé a bohaté. Má příjemnou parfemaci a jednou se k němu zase opět vrátím. 
O skvělém denním a nočním krému od Mixi jsem psala již v článku o mé kosmetické rutině. Můj názor na něj se nezměnil, stále si myslím, že je to jeden z nejlepších krémů, které v drogérii seženete. Již teď mám doma v zásobě další tři kousky, které jsem ulovila v DM v nedávno probíhající akci na značku Mixa 2+1. 
Pokud blog sledujete nějakou tu dobu tak víte, že k smrti miluji pěny do koupele od Balei a to především vanilkovou verzi. Voní dokonale, pěna je jemná, citlivá k pokožce, dlouho vydrží a nerozpouští se. Hmmm ... 
Na konec tu mám i brow gel od Alverde, který jsem si pořídila díky oslavnému článku u Plum Foolery. Jedná se o gel na obočí, který je jemně zabarvený a má za úkol udržet obočí ve správném tvaru po celý den. Svou práci odvede, i když mi přijde, že se během dne při neopatrném použití drolil. :-(

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Batiste mám taky doma, a je fajn :). A krém od Mixy jsem měla také, ale znovu bych už od něj asi nešla, na drogerii je dobrý, ale dost na mě žmolkoval :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pěna se mi hodně líbí. Nedávno jsem si od Baley koupila nějakou levandulovou lázeň.

    Jinak ten šampon je Batiste, ne Baptiste :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Rexonu jsem také teď spotřebovala a už mám v zásobě novou :))

    OdpovědětVymazat
  4. Rexonu taky dopotřebovávám a souhlasím s pěním ódy :). Jinak díky za tip na pěnu do koupele
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Tak táto Rexona sa vyplatí i za normálnu cenu. Podla mna je to najlepší antiperspirant, aký kedy vznikol.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)