L'oreal Super Liner, So Couture

pondělí, prosince 08, 2014

Krásné pondělní ráno, 
vítám vás u prvního článku tohoto týdne, kde se rovnou vrhneme na recenzi. Nebudu tu dlouho zdržovat, žádné natahování, jen připomenu velkou zimní giveaway, do které se můžete zapojit zde
Pojďme na to!


Není to tomu tak dávno, co Super Liner So Couture rozšířily řady dekorativní kosmetiky L'oreal a zařadily se již mezi její několikáté linky. Tyto jsou všemi oblíbené, tekuté linky v takzvaném peru, které by mělo zaručit jednodušší a preciznější aplikaci. Balení obsahuje 1,2 ml produktu a seženete ho v drogériích za cenu kolem dvou set korun, za polovinu, pokud budete chytře nakupovat v akci či na internetu. Já jsem se s nimi už vyhrála dostatečně na to, abych vám o nich mohla poreferovat a hádejte, jak si vedou? 


Co se mi na nich líbí nejvíce je fakt, že i po dvou měsících častého používání si hrot drží svou pevnost a nijak se netřepí. Sami to znáte, linkujete, linkujete a najednou z hrotu máte spíše kopyto a takové linky mohou letět do koše. Tentokrát u L'orealu však platíte za kvalitu a ta je zde poznat. 
Drží hodiny a hodiny. Reklama tvrdí jen osm, avšak když se ráno v sedm nalíčím a večer v jedenáct přijdu domů, linky sedí na oku jak ušité a přesně v takovém stavu, v jakém tam byly ráno. Nejenže mají tedy perfektní výdrž, ale jsou snad i naprosto nesmazatelné, jakmile je nanesete, tak k pokožce přilnou. Odstraníte je pouze dobrým odličovačem očí.  


Jsou černo černé. Zní to sice strašlivě jednoduše a snad i hloupě, ale znáte to samy. Jdete si koupit nové linky, přijdete domů a místo černé máte načernalou, či snad i šedou. Z prvotní aplikace na ruku jsem se tedy trošku lekla, ale nebojte, ona se totiž ta černá do hrotu aplikuje pozvolna, a ne naráz (rozumějte - hrot není v barvě stále ponořen), ale jakmile linky přiložíte k oku, dočkáte se krásně syté, černé barvy. 


Vzhledem k tomu, jak ostrý je hrot, dostanete se s ním krásně až k linii řas (má nejoblíbenější aplikace linek), na druhou stranu však můžete linky i několika tahy "zhustit" a líčit se tak, jak jste vždy zvyklé. Linky vás v tomto nikdy nezradí. 
Jediným nedostatkem tak může být fakt, že se proti klasickým tekutým linkám mohou zdát až příliš suché. Přeci jen je to pero, takže nemůžete čekat, že na vás barva poteče, ale přeci, je to nezvyk i proti jiným podobným výrobkům jiných značek. Není to ovšem nic, na co by se nedalo zvyknout a myslím si, že za krásné linky a jednoduchou a příjemnou aplikaci to stojí. 


Jednoduše bych je zařadila mezi to nejlepší, co naše drogérie nabízí! Už jste je zkoušely, nebo máte jiné favority?
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

10 úžasných komentářů

  1. Mám dermacolí, které v akci stojí pod stovku. Nyní to bude na Vánoce rok co jimi denně kreslím. Hrot je stále krásný a fixa ani trochu nevyschla. Navíc drží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková ta fixa z té "zebří" kolekce? Tu jsem já měla a vůbec jsem spokojená nebyla, protože se hrozně rozpíjela a s hrotem se mi strašně blbě kreslilo.. to musí být nějaká jiná, nebe fakt platí, že co pro jednoho je propadák, mlže být pro někoho jiného favorit :)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, díky za tip :). Já teď používám fix od Essence a jsem s ním taky spokojená, akorát teda, když jsem v létě cvičila, tak se mi trošku obtiskla na víčko
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jsou rozhodně top top top z drogérových věcí ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada fajne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají fakt úžasně, určitě si je koupím, až na ně narazím někde ve slevě.. Já teď používám loreal gelovky, ty Gel intenza, ty jsou taky dokonalý. Ale mám i Schwing od The Balm a ty mě naštvaly, protože když ti zaslzí oko tak se roztékají, to je můj největší problém s linkami, často mi totiž slzí oči. Tyhle se vážně nerozpustí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně oči také slzí a přísahám, že tyhle linky drží a drží :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)