Vánoční nákupy v Drážďanech

pátek, prosince 19, 2014

Krásné páteční ráno :-)
Ve středu jsem vás informovala o tom, že se chystám na vánoční nákupy do Drážďan a přišla mi pěkná řádka tipů na to kam se podívat, co kupovat, co neopomenout a kde mají ty nejlepší vánoční klobásky :-) Tímto děkuji všem za rady, kterými jsem se poctivě řídila a dnes už mi dovolte ukázat, co že jsem si to pěkného domů přivezla. Rovnou říkám, že se budeme bavit pouze o kosmetických věcech, protože fotit oblečení, jídlo či snad nějaké ty blbůstky do domácnosti mi přijde zbytečné, ale jestli byste i o ně měly zájem, mohla bych třeba také po sto letech nahodit nějaké to videjko. Teď už však k těm nákupům, protože vám toho mám mnoho co říci. 


Když jsme se s kamarádkou konečně po měsících domluvily, že v Prosinci opravdu vyrazíme, nemohla jsem se dočkat. Nastalo velké plánování, hledání akcí, cest a tras a také vymýšlení, jak že se do země vytoužené vlastně dopravit. Jelikož jsme jely poprvé a nechtěly jsme nic riskovat, rozhodly jsme se pro první cestu autobusem a slíbily si, že na další velké nákupy vyrazíme na jaře už autem. Cesta tam a zpátky, která trvala autobusem necelé dvě hodinky, vyšla se Student Agency na 723, což mi přijde jako bezvadná cena. Měly jsme pohodlí a nemusely se starat o to, jestli opravdu dorazíme tam, kam jsme potřebovaly. Když nás žluťák vyhodil před hlavním nádraží, nezbývalo už nic jiného, než ho projít přímo na druhou stranu, vyfotit krásně nazdobený strom, přeběhnout přes ulici a ocitnout se na všemi známé nákupní ulici, Prager Strasse. Protože jsme dorazily ráno v devět a ve městě bylo ještě poměrně mrtvo, zavítaly jsme na snídani do McDonald's a pak se pomalu vydaly ulicí až docela nahoru, k vánočním trhům a nákupní galerii Altmarkt. Tu jsme měly proběhnutou hned, přeci jen nás tam nic extra nezaujalo a z vyprávění jsme se těšily více na Centrum Galerii. 


A ta splnila naše očekávání dokonale. Asi tak první dvě hodiny jsme strávily v Primarku, kde bylo snad nejvíc zákazníků z řad Čechů, jiný jazyk jsem tam snad ani neslyšela. Podotýkám, že Primark jsme celkem rychle proběhly, takže jestli se tam chystáte, udělejte si extra čas, protože ven se jen tak nedostanete. Už se těším na příště, protože jsem tam nechala takových krásných kousků, až mi to bylo líto. Ale znáte to, nákupní možnosti, tašky, ruce a peněženka jsou vždy něčím omezeny. I tak jsem si domu přivezla krásná pyžamka, různorodé barevné ponožky a všelijaké drobnůstky. 
Další zastávkou v Centrum Galerii byla drogérie Muller, která byla hned vedla. Tam jsem šla na jistotu, pro všemi vychvalované nové lesky od Maybelline a také jsem nutně musela očuchat všechny dostupné spreje od Victorias Secret. Tedy, ruku na srdce, jsem více než ráda, že jsem tu možnost měla, protože voní všechny dost silně a sladce. Jahodová verze mi sedla nejvíce a teď už se pěkně vyjímá na toaletce. V Mullerovi jsme ještě popadly nějaké ty levné dobroty (Raffaelo 2eura? velká balení gumových medvídků 99centů? Mega čokolády za 1,50? ) v Německu očividně žádný problém. Jinak pro pořádek, lesky stály 7,99 eur a VS 9,99 eur. 


Když už jsme v Německu byly, nemohly jsme se nepodívat do domácího Rossmanna a samozřejmě jsme nahlédly také do DM. Konečně jsem objevila svůj léta shánění AntiAge korektor, za krásných 9,84 eur. Dvoj balení Labella stálo 1,69, Lip Butter 2,49 a Vaseline 1,75. Navíc jsem objevila i nové mono stíny od L'orealu, o kterých americké a anglické blogerky píší už nějaký ten pátek, ale neměla jsem tušení, že se už dostaly tak blízko k nám. Cena někde kolem 6,49 eur. Co vám budu povídat, ceny se tam pohybují úplně někde jinde a nákupy se tam rozhodně vyplatí a to hlavně za klasickým spotřebním zbožím a také jídlem. Například dražší kosmetika typu Vichy, Bobbi Brown či Mac mi nepřišla o nic levnější než u nás, ba snad i dražší. 


Nesmím také opomenout zmínit šampony a sprcháč, který si také místečko v mém košíku udělal. Herbal Essences je značka oblíbená v USA, alespoň jestli si to ze všeho toho sledování youtube nepletu a tento úžasně vonící šampon mě přišel na 99 centů. Nové šampony od Essence, které jsem kupovala minulý týden v akci v Rossmannu za 159 1+1 a myslela jsem udělala nejlepší nákup za poslední týdny, tu prosím stály 2,49. Navíc jsem přihodila i další od Dove, nevím proč, ale u nás jsem je nezaregistrovala a zkoušení není nikdy dost. 1,99.

Co vám budu povídat, jen co budu mít další možnost, vyrážím znova!
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

10 úžasných komentářů

  1. Jo Drážďany. Ty já miluju! Mám už je prochozený křížem krážem. A to nejen ty obchůdky, prosím:-D
    Je tam krásně a nakupuje se tam ještě líp. A koukám, že nejsem jediná, kdo tam výborně nakupuje...

    Takže milá Francoais, krásný svátky a ještě víc podobně voňavých dárečků:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji, tobě také :-) a bohatou nadílku a ještě více zdravíčka do nového roku :-)

      Vymazat
  2. Ten balzámek v plechovce bych moc chtěla vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  3. krásné :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné nákupy :) Máslíčko od Nivei by se mi líbilo
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákupy! Ty spreje od VS jsou skvělé!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné nákupy, já teď šetřím snad jen aneb na spreje od Victoria's Secret :) Bohužel se nemohu rozhodnout, a tak objednávka, kterou v budoucnu plánuji čítá asi osm těchto sprejů, ups :) Jinak ty stíny od L'oréalu vypadají moc dobře, budu se těšit na recenze! :)
    Cosmetics Is Our Life

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem byla minulou sobotu, tak se na mé nákupy můžeš podívat na blogu :)) jezdím tam celkem často, tak už z toho nejsem tak nadšená jako poprvé, ale stejně je to tam pro mě jako v ráji :))

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny produkty jsou úplně super. Do Drážďan nejezdím, ale asi bych si zas někam do zahraničí měla vyjet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)