June Empties

středa, července 01, 2015

Krásný červenec všem!
Prázdniny oficiálně začínají i středoškolákům a je ten pravý čas se vrhnout na dovolené, zájezdy, brigády a zažít to nejlepší léto dosud. 
Já jsem se na vás připravila a přináším, jako vždy začátkem měsíce, přehled spotřebovaných produktů, které mě v uplynulém měsíci opustily. Neděste se, že je to tentokrát celých 11 kousků, protože mnoho z nich šlo do koše jednoduše kvůli tomu, že nebyly vybrány na cestu do USA a doma by na mě, bohužel, čekat nevydržely. 


Recenze na velmi příjemný denní čistící gel  od Green Line byla ZDE, stejně tak jako na odličovací olej Saloos TADY. Pokračujeme v nastoleném trendu a připomínám také recenze na řasenky Rimmel, které jste četly TU. Článek o peelingu Lush vás čeká za čtrnáct dní, pokud mě mysl neklame, takže nebojte, nepřijdete o něj. Nivea wash gel byl příjemný čistící gel na každodenní použití. Ne že by nějak zatočil s tečkami nebo z pleti vymazal všechny pupínky, na to byl trošku srabík. Morning energy čistící voda a Deep cleansing čistící voda od Clean and Clear jsou produkty, které u sebe nechci ani vidět. Naducané alkoholem, vysuší vám pleť do posledního ždibečku. Ideální jsou však jako lokální péče na pupínky. Batiste představovat nemusím, už dávno víte, že to jsou mé vůbec nejoblíbenější suché šampony. Sprchový gel od Avonu také patří mezi zajetou klasiku, tentokrát jsem měla verzi Hollywood (příprava na USA :D). A nakonec i pěna do koupele od Balei bez které nedám ani ránu. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Odličovací olej od Saloos jsem měla taky a dopotřebovala jsem ho taky :( Měla jsem ho moc ráda.

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tie riasenky od Rimmel nesadli...

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovačí olej od Saloos jsem měla taky a s velkou spokojeností bych si ho koupila znovu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovací olej Saloos mi teď přišel ve verzi Levandule, tak jsem na něj zvědavá :-) Jinak na tu pleťovou vodu Morning energy jsem se dívala, ale teď jsem ráda, že jsem si jí nepořídila, nic pro mou suchou pleť :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ten scrub od nivei a moc mi vyhovuje :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)