Dermacol Angelash

pondělí, května 09, 2016

Krásné dobré ráno krásky, 
vítám vás v novém týdnu a u nového článku. Dneska se, po poměrně dlouhé době, podíváme na zoubek řasence. V obchodech je jich poslední dobou nových více než dost, takže není divu, že se mi jich doma nakupilo dost na vyzkoušení. První vážkou, o které si dnes budeme povídat je Angel Lash od Dermacolu.


Angel Lash je vůbec první řasenkou od Dermacolu, kterou jsem kdy vyzkoušela. V naprosté většině případů zůstávám věrná u řasenek Maybelline, od kterých mám své oblíbené stálice a testuji poctivě každou novinku, takže se málo kdy uchýlím k tomu, abych vyzkoušela novou značku. Tahle mě k sobě ale z nepochopitelného důvodu táhla, takže jsem si řekla, že změním návyky a dám jí šanci. 


Myslím si, že hlavní věc, která mě k řasence táhla, byl obal. Jasně, možná si říkáte "obal není důležitý, jde o to, co je uvnitř". Ale tenhle se tedy extra povedl. Je krásně bílý, jemný, s krásným detailním designem, jakoby pozlacený. Balení je bytelné, dobře se drží. Řasenka má za úkol dodat řasám jak objem tak délku. Textura řasenky je velmi jemná, obsahuje oleje a působí až jakoby nadýchaně. Je to oříšek na popsání, není totiž moc vodnatá avšak ani tuhá, ale opravdu krémová a lehká. V obsahu produktu je také bambus, panthenol, včelí vosk a žádné parabeny. Navíc, řasenka má 13ml v obsahu a to je sakra dost. 


Kartáček je dostatečně dlouhý a samotné štětinky na konci zabírají dost míst, takže obejmou celou linii řas. Jsou posázeny rovnoměrně po celé délce a výrazně se neliší. Jak můžete vidět, konec kartáčku je jemně zatočen nahoru. Líbí se mi, že štětinky nenabírají závratně moc produktu zevnitř řasenky a zdá se, že jej rovnoměrně distribuují po celé délce. 


K samotné řasence bych vám řekla asi toto. Je poměrně dobrá. Řasy nelepí, nehrudkuje, neopadává, je to jedna z mála ne-vodě-odolných řasenek, které se mi nerozpouští po cvičení ani po tom, když venku sprchne. Je pravdou, že řasy natočí, pozdvihne a drží je celý den. Hezky je oddělí a a prodlouží je. Problém mám ale s objemovou částí. Ono takhle, já mám řasy na prd. Jak můžete dole vidět, na první fotce jsem bez řasenky, na druhé je jedna vrstva, na druhé dvě vrstvy. Výsledný efekt je fajn, ale není wawawoom, jak bych si to představovala. Navíc tvrdit, že tohle je dodání objemu, no nevím nevím. 


Takže, pokud máte fajn řasy a hledáte prodloužení, jděte do ní. Je to rozhodně to lepší, co české drogérie nabízejí a určitě budete spokojené. Pokud máte řasy na prdík, jako já , tak se koukněte po něčem, po čem vaše řasy to wawawoom budou křičet. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Tak zrovna dnes v článku zmiňuji její kolegyni DevilLash, kterou jsem si já osobně hodně oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na řasenky strašně náročná, ale možná tu sestřičku vyzkouším :-)

      Vymazat
  2. Taky se mi tahle rasenka dost libi a rada bych ji chtela vyzkouset.:-)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ta by mi mohla sednout, objem mám svůj, potřebuji spíš natočit a prodloužit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)