Project Pan 2017

pátek, února 03, 2017

Krásný pátek všem, 
vítám vás u dalšího článku, který se dnes ponese v trošku netradičním duchu. Víte, účelem blogu je informovat o novinkách v oblasti kosmetiky a řekněme si upřímně, testování je stále více a více, novinky se na nás hrnou a někdy tak opomínám (a věřím, že v tom nejsem sama) produkty, které mám doma už dávno a které jsem dříve třeba i milovala. Pod svícnem však bývá největší tma. Proto jsem se s novým rokem rozhodla přidat do výzvy Project Pan 20+17, se kterou přišla Lucy (její blog tu). S dovolením jsem si jej přizpůsobila svým potřebám a dnes se tedy zavazuji k následujícímu. 

1) V následujícím roce spotřebuji alespoň 20 produktů z řady sprchových gelů, mýdel, šamponů, kondicionérů, mazadel na tělo i obličej všeho druhu (v plné velikosti). 

2) Spotřebuji od každého alespoň jeden kousek dekorativní kosmetiky v následující kategorii (vybrala jsem vždy jeden produkt, který bych chtěla spotřebovat nejvíce, jelikož se jedná o výrobek, který mi doma leží už dlouho) to však neznamená, že nemůžu spotřebovat produkt jiný :-)

Primer: Rimmel Lasting Finish 
Makeup: Rimmel Match Perfection
Korektor: Catrice camouflage
Tvářenka: Revlon Highlighting Rose Palette (jup, je to tvářenka)
Bronzer: Too Faced Chocolate Solei
Rozjasňovač: Becca Opal (pudrová verze)
Pudr: L'oreal True Match 
Oční stíny: Smash od Colourpop
Oční stíny krémové: Maybelline Color Tattoo Taugh as Taupe
Oční linky: Rimmel Scandaleyes Nude/Brown/Black
Produkt na obočí: Brow Zings Benefit (ty to už sakra potřebují)
Balzám na rty: Carmex v kalíšku
Rtěnka: Rimmel Vintage Rose 
Tekutá rtěnka: Too Faced Child Star
Jiné: Revlon Just Bitten Kissable Honey
Lesk: NYX Tea Rose Mega Shine
Paletka: Fleur De Force 01

Tak, to je moje malá Challenge :D Na konci roku si řekneme, jak se mi to všechno povedlo! 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)