Garnier Event: Fructis #superovoce

pondělí, června 05, 2017

Krásné pondělní ráno, 
další prosluněný a propršený víkend máme za sebou a je tu fresh start do týdne nového. Já mám za sebou víkend strávený v bazénu, ve víru virtuální reality ale také milé blogerské akce, o které bych vám tu ráda trošku napsala. 


V pátek odpoledne se ve Veslařském klubu Slávie představovala nová, inovovaná, svěží a super řadě Garnier Fructis. Jelikož se jedná o řadu, která je na českém trhu dlouho, předlouho, tak věřím tomu, že jste od ní již ledacos vyzkoušely, popřípadě jste o ní určitě alespoň slyšely. 


Fructis přichází na trh s inovovaným složením šamponů, kondicionérů, masek i olejů, vylepšenými obaly, recyklovanými obaly a s velmi příjemnou kampaní. Jejich novinkou je super ovoce, které je obsažené v jednotlivých produktech. Vlasy si tak nově můžete hýčkat pomocí granátového jablka, avokáda, grapefruitu, acai či okurky. Produkty navíc obsahují výtažky z bambuckého másla, cukrové třtiny, zeleného čaje či citrónu, vitámíny B3, B6 a mnoho dalšího. 


U Fructis nejsou žádní troškaři a tak přicházejí s celou škálou produktů na vlasy lámavé, bez lesku, barvené, slabé, suché, mastící se, či vlasy s lupy a proto věřím, že si svou oblíbenou barevnou řadu najde opravdu každý z nás. 


Ceny jsou drogérkově příjemné, začínají na 75 Kč a končí na 119 Kč za masky a oleje. 






Akce to byla opět povedená a příjemná, tudíž moc děkuji Barče a celému L'oreal týmu za pozvání a těším se na testování. O jaké řadě si povíme nejdříve? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

8 úžasných komentářů

  1. Jé, ty balíčky pro Vás připravily úžasný a jak měli nachystané i občerstvení - pecka :) A teda řad je nových spoustu, dělám si zálusk na masky, omrknu v drogerkách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na řadu zvědavá, doufám že bude skvělá!

      Vymazat
  2. Balíčky vypadají skvěle. Líbí se mi nové obaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jejich šampóny jsem měla vždycky ráda, ale pak se začaly z obchodů pomalu vytrácet a já na ně zapomněla. Už se těším až na ně zase narazím a hned vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto dokonalá prezentace od Garnieru :) Řada Fructis mě nikdy nezklamala, ačkoliv to nejsou nejlepší šampony, jaké jsem kdy vyzkoušela. Měla jsem moc ráda ty z kolekce Densify.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná prezentace! Jsem na šampony zvědavá....

    OdpovědětVymazat
  6. Garnier šampony nádherně voní, tahle PR prezentace vypadá taky nádherně a propracovaně, ale účinky mě zatím moc nepřesvědčily.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)