June Empties

pátek, července 21, 2017

Dobré ráno, 
ano, ano, já vím, tenhle článek přináším extra pozdě. Vymlouvat se nebudu, omlouvat se snad také nemusím a bez větších okolků jdeme na to. 
Za červen se mi podařilo spotřebovat 11 produktů - a k tomu i něco z dekorativní kosmetiky, takže jsem nadšená a doufám, že tato tendence bude pokračovat. 
Jednotlivé recenze jako vždy naleznete v odkazech. 





Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Podľa mňa by sa blogerky nemali za oneskorenosť alebo že dlho nepublikovali ospravedlňovať vôbec :D Mne sa to stávalo dosť často ale je to proste tým, že blog je zväčša len také hobby a v živote treba uprednostniť veľa iných dôležitejších vecí. A to by mohol chápať každý, kto na blog zavíta :) Idem pozrieť recenzie :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chapu. Nesnazim se omlouvat, ale vysvetlovat, at v tom mame vsichni jasno.

      Vymazat
  2. Dove tělový krém mi vůbec nevyhovoval jako voněl skvěle, ale asi jsem po něm měla vyrážku. Batiste je osvědčená klasika :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)