August Empties

pondělí, září 11, 2017

Krásné pondělní ráno, 
poslední dny a týdny se nesly v duchu hromady práce, zápisu do školy, běhání kolem bytu a příprav na velký životní posun (více se vám o tom rozepíšu v samostatném článku). Teď už je ale všechno zařízeno a vyběháno a konečně je čas na to si v klidu sednou a opět sesumírovat uplynulý měsíc a to jak po životní stránce, tak po kosmetické stránce. Opět jsem tak trošku vyřazovala staré produkty a tak se mi v hromádce spotřebovaných produktů nakonec na sčítalo  11 produktů. Pojďme se na ně podívat a říct si, které stojí za to a které ne. 



The Body Shop Almond Milk and Honey
Mléko je vyvinuto tak, aby respektovalo přirozenou bariéru pleti proti ztrátě vlhkosti. Neobsahuje mýdlo, nevysušuje, ale dokonale čistí a zároveň respektuje přirozené pH pokožky. Po jeho použití jsem měla pleť vždy příjemnou na dotek, krásně vonící a jemně hydratovanou

Maybelline Anti Age Eraser
Potom, co korektor do pleti řádně zapracujete, si pěkně sedne a celý den se nikam nepohne. Ať už s bází či bez ní, působí velmi svěže a lehce, sametový finish dodá pleti na zdravém vzezření a krásně vás prozáří. Korektor se neslévá, nehrudkuje, neopadává. Vydrží mi od rána do večera a jsem z něj jednoduše unesená. Oproti Fit Me, který také miluji a na blogu jsem ho kolikrát opěvovala je značně jemnější a lehčí. Proto jej doporučuji zásadně do očního okolí, na čelo a další oblasti, kde chcete více krytí ale přitom je zvýraznit a ne na pupínky. Ty byste si tímto akorát zvýraznily. 

Maybelline Fit Me pudr - skvělá záležitost (jemně namletý, příjemný na pleti, dlouho vydrží nešupinkuje), ale odstín beige je na mě až moc tmavý, proto se s ním loučím

Lush péče o kůžičku prstů - nemám tušení, jestli se ještě vyrábí ale jednalo se o velmi příjemný produkt na ztvrdlou a upracovanou kůži kolem konečků prstů s příjemnou citrónovou vůní

Dove olejové vlasové sérum
 Ačkoli se jich v našich drogériích objevuje čím dál tím víc a jednotlivé značky se snaží předhánět v tom, kdo je udělá lépe, tohle se opravdu povedlo. Na to, že se jedná o novinku v portfóliu Dove, je vytvořené velmi dobře. V malém balení se pojí výživné oleje i regenerační vlastnosti, jejichž výsledkem budou zářivé vlasy. Navíc, pokud si na olej vzpomenete pravidelně, pomůže vám od třepení konečků a vlasy bude posilovat. S olejem se pracuje velmi dobře. Obyčejně mi stačí 2-3 pumpičky, které vetřu do vlhkých konečků a pak pokračuji s vysoušením jako vždy. Olej vlasům dodá opravdu velmi zdravý lesk. Největší potěšení? Když si lesku všimla mamka na oslavě svých narozenin a moc jí zajímalo, co že to testuji a proč už to také nemá doma. 

Essence Gel Eyeliner - známá klasika která mi naprosto vyschla, protože jí jednoduše nepoužívám

Missha Brush Cleanser
Čistič na štětce od Misshi se prodává v elegantním, minimalistickém balení s jasným logem. Produkt samotný je narůžovělý a jemně voní. Není to nic extrémně výrazného, ale pokud máte vycvičený nosík, vůně vám nemůže uniknout. Troška ulpí i na štětci a smyje se při prvním větším mytí. Osobně mi nijak nevadí, ale myslím, že je důležité, abyste to věděly. Balení je zakončené klasickým, plastovým uzávěrem s malým hrdlem, kterým můžete vodičku pěkně na štětec nalít a čistit dle libosti. Také jsem viděla několik slečen, které čističe přelívají do lahviček s rozprašovačem a pracuje se jim tak lépe. Já však nechci produkt zbytečně plýtvat a tak volím nalití přímo na štětec. Uzávěr je dost malý na to, abyste obsah produktu mohly v klidu kontrolovat. Nemusíte se bát, že byste ho všude rozlily. 

Catrice no name tvářenka - už ani nevím, co za tvářenku to bylo. Víčko se ulomilo, tvářenka oschla a teď jde pápá.

Avon olej do koupele - nijak mě neoslnil, výrazně nevoněl a účinky jakéhokoli druhu jsem u něj nezaznamenala

Hakuro H79 štětec - začal mi po 5 letech zelenat. No co už, musím si pořídit nový, byl totiž super :-)


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Na štětce od Hakura slyším samou chválu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Hakuro štětce mám a také se s nimi budu po letech loučit, dělají mi to samé, zelenají (ten kov a pak i štětiny).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)