The Body Shop Virgin Mojito Body Butter

středa, srpna 23, 2017

Krásné středeční ráno všem, 
dnes se podíváme na zoubek úžasně voňavému tělovému máslu od The Body Shop. Těchto máslíček jsem v uplynulých letech vyzkoušela už několik a tak jsem se nebála, že by snad toto svou vůní, konzistencí či výsledky zklamalo a co vám budu povídat, je na jedničku. Proto dnes nebudu s recenzí přehánět a jen si ve stručnosti shrneme, co tihle krasavci umí a proč stojí za to si je jednou za čas dopřát. 

Psssst, to bych vám dopředu asi prozrazovat neměla, že? 


Tělová máslíčka od Body Shopu se vyrábí v nepřeberném množství  variant a to nejen v klasických, celoročně dostupných variantách, ale také se čas od času objeví v limitované edici, jako tady například Virgin mojito. Já jsem měla na vyzkoušení mini verzi, ale v klasickém balení naleznete 192g produktu a cenovka se pyšní čísly 399 Kč. Nezapomínejte, že Body Shop má vždycky nějakou povedenou akci či slevu a tak není problém nakupovat za snížené ceny nebo třeba 2+1. 


Jako všechna ostatní másla, která jsem měla tu čest v minulosti otestovat, i tohle příjemně voní a vonět vydrží po celý den, neuvěřitelně to hydratuje (reklama říká 24 hodin a je pravdou, že pokud máslo budete používat opravdu pravidelně, tak dosáhnete neuvěřitelně hladké pokožky) a skvěle se nanáší (hustá konzistence, kterou zapracujete do pokožky bez větších problémů několika tahy). Navíc, to Mojito, hmmmmmmmmm. :-) 
To víte, tělová másla od The Body Shop stojí jednoduše za to :-) 

*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Musí mať skvelú vôňu! Takéto svieže ja mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně musí být super, měla jsem peeling s tou samou vůní od Saloos a nádhera! :) A od této značky se chystám už konečně něco vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od značky The Body Shop jsem ještě nikdy žádný produkt neměla, ale věřím, že ty vůně opravdu umí! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)