March Empties aneb spotřebováno v Březnu

středa, dubna 18, 2018

Jestli že se mi daří alespoň jedna kosmetická věc, 
tak je to spotřebovávání produktů. Sice se nikdy nedostanu na žádná závratná čísla, ale jsem se sebou spokojená, protože se mi pomalu, ale jistě daří snižovat tu nehoráznou zásobu všeho a ničeho, která se mi doma kupí a kterou musím před tím naším slavným stěhováním razantně zredukovat. 
Za uplynulý měsíc jsem zvládla vyškrábat poslední kousky z osmnácti produktů a to vám řeknu, možná bych si za to dokonce zasloužila medaili. Odkazy jsou jako vždy schované v popisku produktu, který vás vezme do celé recenze. 
Jak to jde se spotřebou vám? 







Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Dle mého tyto články nemají vůbec žádný smysl, leda tak, že by si člověk chtěl prohlédnout fotky. Je sice super, že si mohu přečíst přímo recenzi na produkt, ale nechce se mi u každého produktu číst celý článek, rychlé a stručné zhodnocení by se hodilo a ne jen přidat odkazy na již sepsané recenze a hotovo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému asi vyhovuje něco jiného, ale určitě můžu do budoucna o každém kousku napsat pár vět, ať si na své přijde každý :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)