Obrat o 180 aneb jak se mi žije

pondělí, dubna 16, 2018

Krásné pondělní ráno všem, 

asi určitě vám neuteklo to, že se tu za poslední měsíc neobjevil žádný článek, což je i na mě dost velký výkon. Ne že by mi blog a celá ta naše malá sféra nechyběl, ale v životě se mi toho teď děje tolik, že ani netuším, kde mi hlava stojí a kam se to se mnou a především s blogem bude ubírat dál. Měla bych si zorganizovat čas, přijít s lepším plánem time managementu a jednoduše to rozjet na plno na všech frontách, ale jak to sami znáte, někdy to prostě nejde. 
A co že se to za poslední dobu stalo? Především nás čeká velké stěhování z bytu do domečku, který se snad již brzo začne stavět a věřte mi, pokud vám někdo někdy bude tvrdit, že je stavba jednoduchá, rovnou se mu vysmějte. I přes to, že nám vše zajišťuje firma jsou to nervy, nervy a zase jen nervy a jediná věc, pro kterou se snad ještě držíme na nohou je to, že na konci to vysněné bydlení opravdu bude. Možná vám díky instagramu také neuteklo, že se letos proměním ze slečny na paní a ona i ta svatba dá člověku zabrat. Samozřejmě, tyhle plány jsou ty milé a fajnové, ale času to sežere habakuk. Zkoušení tady, vybírání támhle, dodavatelé, fotograf, kameraman, zákusky a dortíky, všechno je třeba vyladit na ten jeden prostý den. Do tohohle bodu jsem to všechno zvládala dobře. Kromě organizace svatby a bydlení jsem plynule chodila do posledního magisterského ročníku, plnila akademické úkoly, psala semestrálky a trápila se s diplomkou jako konečně mnoho studentů okolo mě. Všechno se nakonec vyhrotilo ještě před měsícem, kdy jsem dostala nabídku na pracovní místo. A ne jen tak ledajakou nabídku, ale svou vysněnou nabídku na Interních Eventech. A to vám povím, rozmýšlet se nad tím, jestli prodloužím školu a nastoupím do zaměstnání na plný úvazek pro mě nebyl žádný problém. Co jsem však nemohla tušit bylo to, jak moc se mi život obrátí, kolik najednou bude času, který strávím prací pro společnost a kolik mi nakonec zbude mého osobního. Nepřišla jsem se tu vybrečet, spíš jen nabídnout pohled na změnu života ze studentského do pracovního, který vás buď již v životě potkal anebo vás teprve čeká. Když najednou naprosto přehodnotíte své priority a moc pečlivě si vybíráte, čím a s kým svůj volný čas opravdu strávíte. 
Neříkám, že s blogem končím, to ani náhodou, moc mě baví a jsem nadšená, že baví i vás - mou kosmetickou vášeň mi nikdo nesebere! Jen si možná tu a tam dám menší pauzu, abych nabrala dech a užila si volna s tou naší praštěnou rodinou. 
P.S.: Pro střípky z pracovního ale i ostatního života sledujte můj instagram, občas se i pobavíte :D



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)