Lush: I'm Home Tuhý parfém

úterý, dubna 23, 2019

Krásné dobré ráno všem, 
Velikonoční svátky jsou úspěšně za námi, pořádně jsme si odpočinuli a já nemůžu jinak než se těšit na další pracovní týden, který má jen 4 dny. Doufám, že si na to za ty 4 týdny, kdy do práce chodíme jen 4 dny až moc nezvykneme a pak nás nepraští tvrdá realita. Probouzet se v sedm a ne v pět je přeci tak krásné (P.S. mám pejsky, takže z pelechu musím i kdybych nechtěla, ale každá minutka je jednoduše božská). 


Dnes se spolu podíváme na tuhý parfém od Lush. I'm Home pro mě bylo první setkání s tuhým parfémem vůbec. Už léta jsem naprosto věrná Glam Jasmine od Michaela Korse a přesto že tenhle tuháč od Lush byl dárkem, perfektně se mi trefil do nosíku. 
Tuhý parfém je v podstatě strašlivě geniální věc. Je v uzavřeném kalíšku, takže vám vůně nikdy nikam nevyprchá. Konzistencí připomíná tuhé máslo, takže se nemůže stát, že byste při aplikaci zabořili prstík někam daleko a použili ho tuny - a tím pádem jej rychle spotřebovali. Aplikace samotná je jednoduchá. Stačí víčko otevřít, přejet prstem kolem dokola a nanést tam, kam jste obyčejně zvyklí. U mě to znamená na zápěstí, k oblasti uší a také do okolí dokoltu. Díky vyšší koncentraci parfemace se vůně na těle udrží celý den. 
Pro ty, kterým by se koncept tuhého parfému nelíbil, těm oznamuji, že I'm home se dokonce prodává i v klasické variantě s rozprašovačem. 


Co se parfemace týče, nebudu vám lhát, popsat vůni je sakra těžké a není nic lepšího, než si nabídku v obchodě jednoduše očichat. I'm home je jednoznačně vůně pro, jak se říká, dospělou ženu. Je to směs vanilky, koření a čokolády, velmi zajímavý nádech dodává parfému pryskyřice. Je to silná vůně, které je potřeba na denní nošení jen lehký vánek. 
6gramů tohoto zázraku seženete za 325 Kč. Prozatím používám od Vánoc a nepřijde mi, že by mi něco v nádobce ubylo. Uvidím na konci roku, jestli se parfémem vůbec provoním. 
Za mě jednoduše skvělý produkt, který stojí za vyzkoušení. Až příště kolem Lushe půjdete, minimálně si přivoňte.  

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)