bláznivé dny

neděle, října 14, 2012

bláznivé dny

Také máte někdy pocit, jako by se proti vám celý svět spikl a vy se nemohli rozhodnout, jaké líčení zrovna zvolit? Tak právě tak se cítím já dneska. Sedím tu nad toaletkou, miliony stínů a ne a ne si vybrat ty, kterými bych se chtěla právě dneska líčit. No je to normální? Všechno mi připadá nudné, staré a okoukané :D :D nejspíše bych se měla jít léčit. Nicméně, pro inspiraci jsem se rozhodla podívat na několik líčení až jsem z toho narazila právě na tyto fotky. Jak se vám líbí líčení alá Angry birds? A co nehtíky na prostřední fotce? Ty jsou ale parádní!
No nic, vůbec vás tu už dneska nebudu zdržovat a radši půjdu honem rychle něco vymyslet, protože jinak do té práce nedorazím.
Mějte se krásně dámy.

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. To líčení angry birds vypadá dost dobře, vůbec by mě nenapadlo se jimi inspirovat :)).

    OdpovědětVymazat
  2. U líčení se mi to nestává, ale zase jsou jiné oblasti :-D Nicméně já se tomuhle bráním prostě tím, že toho doma moc na líčení nemám, takže si nemůžu vymýšlet a prostě použiju to, co mám... stejně to neumím natolik, abych si s něčím náročnějších, než je pár neutrálních stínů, vytvořila něco přijatelného na obličeji :-D

    http://aodori.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to stává spíš s oblečením:-) Nejlepší je proto rozhodnout den dopředu a basta :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)