Halloween

středa, října 10, 2012


Halloween

Ahojky, nevím, jak jste na tom s dodržováním svátků a tradic, kor když nejsou české :D, nicméně, Halloween se blíží mílovými kroky a je ten správný čas se na něj připravit. Já se, jako každý rok, chystám na menší bláznivou domácí oslavičku a proto sleduji nejrůznější videa a vychytávky na to, jak tento svátek letos oživit. Někdo si možná řekne, že je blbost udržovat svátky, které s naší zemí nijak nesouvisí, ale Halloween je přeci taková sranda! Abych vás o tom přesvědčila, vybrala jsem ty nejlepší videa a fotečky, které jsem našla a hádejte, který look se pokusím napodobit?







You Might Also Like

7 úžasných komentářů

  1. Já dodržuju dušičky :-) Halloween asi má svoje kouzlo, ale tyhle nedávno importované svátky mě nikdy nebraly :-) Jako téma Halloweenu se mi líbí, ale já můžu tyto makabrózní a nadpřirozené věci pořád, proč se omezovat jen na jeden den? :-D A tipuju si upíra! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      dušičky jsou jasné, na ty se rozhodně zapomínat nesmí

      Vymazat
  2. niektoré makeupy śu fakt peckové ten posledný je taký lol.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Scary! Tipla bych to na vampíra, ale nechám se překvapit:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych hrozně chtěla mít na halloween líčení slečny, na první fotce, dole :). To bych ale musela sedět před zrcadlem tři hodiny a s hodně dobře pigmentovanými líčidly, které nemám :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se Halloween hrozně líbí a strašně moc bych se chtěla zmalovat a vzít si nějaký kostým.. :D Bohužel v našem městě se žádná větší akce nedělá, tak mám smůlu.. nevadí, třeba jindy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)