Drogérkové nákupy

úterý, prosince 11, 2012

Ahojky! Dnes pro vás mám rychlý přehled toho, co jsem za poslední měsíc nakoupila v drogeriích. Ze všech stran se na nás valí slevy, tak proč toho nevyužít? 


V předvánočních slevách jsem ulovila vánoční balíček Maybelline, který obsahoval Illegal Length řasenku a gelové oční linky Lasting Drama. Řasenku už jsem jednou měla a protože jsem vyhodila všechny, které mi prošly, nutně jsem potřebovala novou. :-) Na oční linky jsem četla milion vychvalovacích recenzí, takže je konečně čas je vyzkoušet. Celý balíček mě vyšel na 140 Kč, což je opravdu směšné :D Lesky od L´oréalu byly ve slevě za 99, což je z 249 taky příjemná změna. Navíc kolekce Candy je k sežrání a krásně se budou vyjímat na toaletce :-), tedy kromě toho, že jsou to jedny z nejlepších lesků na našem trhu. A jako poslední tu mám černou třpytivou tužku Scandales od Rimmel, kterou si také chválí nejedna zahraniční blogerka, v Rossmannu nyní v akci za 69 Kč. Potřebuji nutně sehnat nude variantu, ale v našem městě prostě není! Viděl jí někdo z vás? 

Toť vše k mým prozatímním prosincovým nákupům a já si jdu dát čajík. Co jste poslední dobou ulovili vy?  

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Nude variantu té tužky od Rimmelu nemají ani na e-shopu, takže k nám se asi nedostane. Leda bychom podnikly nálet na jejich Facebook a bobardovaly je ať ji k nám taky dovezou.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem neulovila ještě nic, ale zítra se lovit chystám :) Jinak na ty linky se určtitě mrknu. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)