Vánoční malování

čtvrtek, prosince 27, 2012



Ahojky! Vánoční svátky pominuly a já jsem tu zpět s novým článkem. Tentokrát se ke Štědrému dni ještě vrátím a ukážu vám, jak jsem se ke stromečku vystrojila. :-)


Netuším proč, ale na Štědrý den jsem se probudila s pořádnými pupínkami a tak základ celého makeupu tvořil důsledně rozetřený korektor boiing od Benefitu, společně s krycím makeupem ColorStay od Revlonu. Každodenně používáný pudr Stay Matte a korektor Rimmel snad ani představovat nemusím. V tento slavnostní den jsem překvapivě sáhla po stínech značky Essence a to konkrétně po těch krémových z kolekce New League a musím uznat, že výsledný efekt se mi opravdu líbil. Nestačilo než dodat jas pomocí rozjasňovače ze Sephory a troška Loreálího lesku z kolekce Candy a mohlo se jít ke stolu :-)


You Might Also Like

8 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)